---Elias--- Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 (bewerkt) Roman bellic Bewerkt: 24 oktober 2008 door Ely Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 ik mischien ik denk dimitry Reageren
Die Hard Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Ik weet haast wel zeker dat dat Brucie is. Het viel me ook wel op dat iedereen zoveel met fuck scheld, kennen ze in New York geen andere scheldwoorden? Met vriendelijke groet, Die Hard Reageren
Forumrunner Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Ik was het helemaal vergeten, nou hier komt ie.Wie staat bekend om de hele tijd ''fucking'' en ''fuck'' te zeggen? Patrick McReary zegt het erg vaak. Of die kok van tv; Jamie Oliver of Gordon Ramsey. Jup Jep Helemaal Juist, het antwoord was Packie, stuur me de volgende keer AUB direct een PB. Reageren
ToniCipriani Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Bobcat, freeway, packer, patriot, marquisinfernus? Bobcat en infernus zijn goed, freeway is geen auto en patriot en packer ben ik nog nergens tegengekomen Ik ben wel de Patriot tegengekomen. Die ziet er uit als een soort hummer Reageren
Platypus Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Bobcat, freeway, packer, patriot, marquisinfernus? Bobcat en infernus zijn goed, freeway is geen auto en patriot en packer ben ik nog nergens tegengekomen Ik ben wel de Patriot tegengekomen. Die ziet er uit als een soort hummer Kijk eens naar de datum van de post: 29 april 2008 Reageren
Gta-Alien Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 Wie Flirte Altijd met Mallorie Voordat Roman dat deed ?? Lekker makkelijk h é ? Reageren
Nissan Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 Klopt niet, aangezien je pas te wetenkomt dat Vladimir met Mallorie flirt nadat je Roman ontmoet hebt. Het is een beetje een strikvraag he Reageren
Gta-Alien Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 Vladimir Glebov Klopt niet, aangezien je pas te wetenkomt dat Vladimir met Mallorie flirtnadat je Roman ontmoet hebt. Het is een beetje een strikvraag he Dat is wel goed want toen die vlad niet meer op de cab bedrijf kwam begon Roman zijn liefde te uitten Jay Jij Bent Reageren
Jay; Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 (bewerkt) Jay Jij Bent In wat voor auto zal je moeten stappen na de eerste cutscnéne van Pegorino's Pride? Wat voor auto zal je moeten achtervolgen als het bloedbad over is? En tot slot, in wat voor auto breng je Pegorino terug naar huis? Bewerkt: 10 november 2008 door Jay; Reageren
Gta-Alien Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 (bewerkt) Jay Jij Bent In wat voor auto zal je moeten stappen na de eerste cutscnéne van Pegorino's Pride? Wat voor auto zal je moeten achtervolgen als het bloedbad over is? En tot slot, in wat voor auto breng je Pegorino terug naar huis? 1Schafter 2.Sultan 3.Je brengt hem weer in de schafter thuis Edit : Het is een Zwarte Schafter Bewerkt: 10 november 2008 door Gta-Alien Reageren
Jay; Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 Jay Jij Bent In wat voor auto zal je moeten stappen na de eerste cutscnéne van Pegorino's Pride? Wat voor auto zal je moeten achtervolgen als het bloedbad over is? En tot slot, in wat voor auto breng je Pegorino terug naar huis? 1Schafter 2.Sultan 3.Je brengt hem weer in de schafter thuis Edit : Het is een Zwarte Schafter Goed zo, jij bent. Reageren
Gta-Alien Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Wiens zoon moet je vermoorden in deze missie:Final Destination?? Deze is weer makkelijk ?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.