Little Jacob Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Geplaatst: 28 november 2008 (bewerkt) Johnny Klebitz Bewerkt: 28 november 2008 door Little Jacob Reageren
Nissan Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Vrij snel al Volgende voor LJ Reageren
Little Jacob Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Welke Random Character probeert je te vermoorden als je met hem gaat praten? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Welke Random Character probeert je te vermoorden als je met hem gaat praten? Clarence Little. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Juist Volgende voor jou! Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 Iemand in Grand Theft Auto IV legt het verschil uit tussen Pecorino en Pegorino. Wie doet dit, wanneer doe deze persoon dit en wat is het verschil? Reageren
Little Jacob Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 Was dat niet ene marco ofzo in de auto bij de missie pegorino's pride Reageren
Platypus Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 Ik denk Michael in de missie 'Waste Not Want Knots'. Het verschil: Pecorino is kaas, en Pegorino is de gang. Reageren
Nissan Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 Het is Packie McReary in de missie Waste not Wanted Knots. Pecorino zou kaas zijn, en de Pegorino's de maffia famillie die Alderney runnen. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 Het is Packie McReary in de missie Waste not Wanted Knots.Pecorino zou kaas zijn, en de Pegorino's de maffia famillie die Alderney runnen. En we hebben een juist antwoord! Packie McReary vertelt dit in de missie Waste Not Want Knots tegen de inzittenden. Het verschil is inderdaad dat Pecorino kaas is, en Pegorino een maffia familie. Dit vertelt hij omdat één van de inzitten vertelt dat hij de families niet uit elkaar kan houden: Ancelotti's, Gambetti, Pecorino's, ... Pecorino's spreekt hij hier dus verkeerd uit. Reageren
Nissan Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 Al Righty then! Next question for me. Wat is het krachtigste wapen dat de Russische Bratva tot zijn beschikking heeft. Ik geef alvast een hint, op WikiGTA hoef je niet te kijken, want ik heb het over een missie hier. Reageren
zezima0014 Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Al Righty then! Next question for me.Wat is het krachtigste wapen dat de Russische Bratva tot zijn beschikking heeft. Ik geef alvast een hint, op WikiGTA hoef je niet te kijken, want ik heb het over een missie hier. een Rocket Launcher ??? Reageren
Nissan Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Volgende is voor zezima! De Russische Bratva gebruikt in de missie Entourage een RPG op een wagen op te blazen. theway's andwoord is fout. Reageren
zezima0014 Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 In de missie Roman's Sorrow had Roman iets heel dierbaars in zijn appartement, maar dat heeft hij niet meer omdat het nu platgebrand[/font] is. Nu i mijn vraag: wat was dat dierbare ding van Roman? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.