Platypus Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 In de missie Roman's Sorrow had Roman iets heel dierbaars in zijn appartement, maar dat heeft hij niet meer omdat het nu platgebrand[/font] is.Nu i mijn vraag: wat was dat dierbare ding van Roman? Een ring voor Mallorie Reageren
zezima0014 Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 In de missie Roman's Sorrow had Roman iets heel dierbaars in zijn appartement, maar dat heeft hij niet meer omdat het nu platgebrand[/font] is.Nu i mijn vraag: wat was dat dierbare ding van Roman? Een ring voor Mallorie Goed. Want in de weg naar het taxi depot zegt hij duidelijk dat hij een ring gekocht had voor Mallorie! Volgende voor jou. Reageren
Platypus Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 In 'Republican Space Rangers' heb je het personage 'Commander'. Mijn vraag: Hoe heten de andere twee? Reageren
gta3en Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 In 'Republican Space Rangers' heb je het personage 'Commander'.Mijn vraag: Hoe heten de andere twee? Dat zijn Dick en Butch! Reageren
Platypus Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 In 'Republican Space Rangers' heb je het personage 'Commander'.Mijn vraag: Hoe heten de andere twee? Dat zijn Dick en Butch! Goed . Volgende is voor jou Reageren
gta3en Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 hoe noemt de apple-parodie die je vind op het internet in GTA IV? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Fruitcomputers.com ^^ Reageren
gta3en Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Geplaatst: 10 december 2008 Fruitcomputers.com ^^ correct! volgende is voor jouw Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Geplaatst: 10 december 2008 In de missie Crime and Punishment moet Niko drie busjes laten stoppen en kijken of er geen flatscreens in de koffer zitten. Wanneer je het juiste busje doet stoppen zal één van de inzittenden zeggen dat ze beschermingsgeld aan iemand betalen en dat het daarom niet slim is om de wagen te stelen, aan wie betalen ze dat beschermingsgeld? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Geplaatst: 10 december 2008 Kenny Petrovic. En al onmiddellijk een juist antwoord. Volgende vraag voor jou! Reageren
Forumrunner Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Geplaatst: 10 december 2008 Welk personage heeft dezelfde achternaam als een bekende Spaanse voetballer. Reageren
Woetsha Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Geplaatst: 10 december 2008 Welk personage heeft dezelfde achternaam als een bekende Spaanse voetballer. Kenny Petrovic Reageren
Dastard Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Geplaatst: 10 december 2008 Welk personage heeft dezelfde achternaam als een bekende Spaanse voetballer. Manny Escuela? Reageren
Pemp Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Geplaatst: 10 december 2008 (bewerkt) Manny Escuela? EDIT: Noohh net een minuutje later ;p Bewerkt: 10 december 2008 door Pemp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.