Pemp Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 Oh, niet geweten dat het er zoveel waren. Maar ik zoek nog een ander. Reageren
Robbie007 Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Hoeveel opdrachtgevers zijn er in het spel? Jezelf niet inbegrepen Reageren
Nstyle08Z Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Hoeveel opdrachtgevers zijn er in het spel?Jezelf niet inbegrepen Heb je de regels van dit topic wel doorgelezen jongeman? Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 (bewerkt) Hoeveel opdrachtgevers zijn er in het spel?Jezelf niet inbegrepen 21 met de Missie First Date inbegrepen en geen zijmissies opdrachtgevers als je dat ook wilt zeg het ff Edit nu ik er overdenk Pemp was volgens mij nog XD Bewerkt: 16 december 2008 door GunsNroses61 Reageren
Hackman Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 (bewerkt) Ik denk dat het handiger is (ik probeer echt niet de moderator uit te hangen) dat Pemp zijn quizvraag eerst maar eens wordt behandeld voor dat we aan een nieuwe vraag beginnen. De overige regels van deze quiz staan hier in de hoofdpost van dit topic zodat je weet waar je aan toe bent. Ik probeer zoals ik al heb gezegd niet de moderator uit te hangen, ik doe dit enkel om hem even de goede richting op te sturen. Bewerkt: 16 december 2008 door Hackman Reageren
Nissan Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 @ Pemp: Deze zoek jij denk ik. Niko: Can i com in for some coffee? M: Sure I like you. Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 3 dagen voorbij wie is er nu dan? Reageren
Platypus Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 3 dagen voorbij wie is er nu dan? Er zijn nog maar 2 dagen voorbij sinds de laatste post, dus nog 1 dag wachten Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 3 dagen voorbij wie is er nu dan? Er zijn nog maar 2 dagen voorbij sinds de laatste post, dus nog 1 dag wachten je moest toch 3 dagen wachten op de laatste vragen steller. dat is dus Pemp en zijn laatste bericht was om 15/12/08 dan zeg ik (3dagen later) wie is er nu ? of zit ik nu te slapen? Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 (bewerkt) Nou er is nu al een tijdje niks gebeurd dus ik stel wel een vraag Een makkie. Hoe oud is Niko? als ik het niet mag gewoon negeren dan. EDIT : sorry voor dubbelpost maar ja niemand deed iets Bewerkt: 20 december 2008 door GunsNroses61 Reageren
Forumrunner Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Nou er is nu al een tijdje niks gebeurd dus ik stel wel een vraag Een makkie. Hoe oud is Niko? als ik het niet mag gewoon negeren dan. EDIT : sorry voor dubbelpost maar ja niemand deed iets Suur Pemp eerst is een PM, Ga daarna pas zelf lopen klooien. Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Nou er is nu al een tijdje niks gebeurd dus ik stel wel een vraag Een makkie. Hoe oud is Niko? als ik het niet mag gewoon negeren dan. EDIT : sorry voor dubbelpost maar ja niemand deed iets Suur Pemp eerst is een PM, Ga daarna pas zelf lopen klooien. bewijs Re:Quiz, 20 Dec 2008, 20:54:26 Bank Overvaller *** Groep: Lid Berichten: 255 ID: ***** weet niet of dit mag XD Geregistreerd: 19-July 06 QUOTE Jij bent nog steeds bij de Quiz of mag ik ff een vraag stellen? icon_mrgreen.gif Ja sorry, ik heb het erg druk. Ik was het vergeten. Ga maar. -------------------- Made by TomHagen GTAGames | WikiGTA Mijn vraag dus Hoe oud is Niko (supermakkelijk) Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Tot voor zover ik weet, is Niko 30 jaar. Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Tot voor zover ik weet, is Niko 30 jaar. zie je wel een makkie jij bent denk ik nu. Reageren
Platypus Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Aangezien Hanneswasco geen inspiratie heeft voor een nieuwe vraag, en ik de toestemming van hem heb om een nieuwe vraag te stellen, stel ik een nieuwe vraag. Kleine conversatie tussen Faustin en Niko: Faustin: "Is it good to kill my employees (hier bedoelt hij Vlad)?" Niko: "If he's an asshole, yes." Faustin: "I agree." *Faustin schiet iemand neer* "The only reason I kept Vlad alive is because..." Vul aan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.