Krughal Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Het is een moeilijke, maar misschien weten jullie het In de missie "Lure" van Francis McReary moet je iemand omleggen met een sniper op de 3e verdieping van een gebouw. De persoon zelf zit tv te kijken en jij moet hem lokken. Om hem te lokken kan je natuurlijk de tv kapot schieten, maar in de cutscene staat een telefoonnummer om hem te bellen (met scherpe HD-TV kan je dat ook lezen door in te zoomen met je sniper). Mijn vraag dus : Wat is dat telefoonnummer dat je moet bellen om hem voor het raam te krijgen en dood te schieten? Tip: het is gewoon te vinden op internet... Zonder op te zoeken, of te spieken, gewoon uit het hoofd: 544-555-0122 Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Bijna goed. 1 cijfer is verkeerd Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 545-555-0122 Goed Jij mag! Reageren
Nissan Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Waar staat Roman's Cab Depot nadat het eerste is afgebrand? Het 1e Cab Depot brand af in de missie Roman's Sorrow Reageren
Little Jacob Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Holy crab lastig Uhm... tja, bohan? Reageren
Nissan Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Ik vond het wel tijd voor een pittige vraag, maar nee niet Bohan Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 idd, ik vraag me ook af waar die nu zit . Uhmm, Algonquin? Reageren
IV trailer Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Waar staat Roman's Cab Depot nadat het eerste is afgebrand? Het 1e Cab Depot brand af in de missie Roman's Sorrow Je moet ze vragen het aan te wijzen op een map. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Whehe, goede vraag. WikiGTA al bezocht maar kan nog niks vinden, maargoed Alderney? Reageren
Nissan Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Tip: als je net op Alconquin bent belt Roman je op dat hij het geld van de verzekering heeft gebruikt voor een Nieuw depot. Dus niet Alderney want dat is nog ontoegankelijk. Na een tijdje groeit zijn bedrijf uit en heeft hij in plaats van Esperanto Cabs nu Huntley Cabs. Wijs het andwoord aan op een Snapmap. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Omg, nee ik weet het niet. Lastige vraag Reageren
Nissan Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Andere leden mogen gerust een gokje wagen hoor Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 (bewerkt) Tip: als je net op Alconquin bent belt Roman je op dat hij het geld van de verzekering heeft gebruikt voor een Nieuw depot. Dus niet Alderney want dat is nog ontoegankelijk. Na een tijdje groeit zijn bedrijf uit en heeft hij in plaats van Esperanto Cabs nu Huntley Cabs. Wijs het andwoord aan op een Snapmap. Misschien iets meer tips. BV: Nordt Algonquin? Bewerkt: 12 mei 2008 door Wiermans Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.