rakker126 Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Gracie zegt:AH! There he is, you.... Volgens mij zegt ze"come in for a hot cup of coffee. Toch? Reageren
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Gracie zegt:AH! There he is, you.... Volgens mij zegt ze"come in for a hot cup of coffee. Toch? Jouw fantasieën komen overeen met de mijne maar helaas zegt ze dat niet. Ik droom er ook van en ik vind het zielig wat je haar allemaal aan moet doen in het spel. Reageren
Hackman Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Is het iets zoals: "Ah, are you the guy with the sexy accent?"? ^^ Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 MissBellic, aan u de volgende vraag! Reageren
MissBellic Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Misschien een beetje moeilijk, het staat niet op wikiGTA maar ben er zelf wel achter gekomen: Bij de missie Rigged to blow moest je een garage ontploffen, mijn vraag is : van wie is de garage? Ik geef jullie een hint, bekijk dit filmpje. Wanneer de garage ontploft is, zie je twee mensen naar de garage rennen, en één van hen, zegt de naam van 'het slachtoffer'. Reageren
Platypus Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Ik denk Kenny Petrovic Reageren
MissBellic Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Ik denk Kenny Petrovic Goed Jij bent Reageren
Platypus Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Als je een tijdje rondhangt met Jacob, zal je wel merken dat hij woorden gebruikt zoals 'bumbaclot' of 'babylon'. Mijn vraag: Wie of wat bedoelt hij met 'babylon'? Reageren
Hackman Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 'Babylon' betekent de politie. Reageren
Platypus Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 'Babylon' betekent de politie. Correct Volgende voor jou Reageren
Hackman Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Mijn vraag mag Hanneswasco doen aangezien ik toch geen inspiratie heb. Reageren
rakker126 Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Mijn vraag mag Hanneswasco doen aangezien ik toch geen inspiratie heb. Ik ben benieuwd Misschien kan ik dan ook min 1e antwoord geven! Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 (bewerkt) Roman zal je in het begin van de storyline eens opbellen en je vertellen dat Brucie een jobje voor hen heeft. Dit zijn de Exotic Exports, maar wat denkt Niko, sarcastisch bedoeld, dat deze job inhoudt? Edit @ hieronder: fout. Bewerkt: 29 december 2008 door Hanneswasco Reageren
commando Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 (bewerkt) volgens mij zei Niko iets terug over de export van vrouwen ( prostitutie), omdat Roman het steeds over vrouwen had. en niet de auto export , wat Exotic Exports in het echt inhoud Bewerkt: 29 december 2008 door commando Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.