Platypus Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 klopt! Euhmm.... Ten 1ste: Het is niet aan jou om te zeggen of het juist is of niet. De vragensteller beslist dat. Ten 2de: De vragensteller zei al dat het antwoord fout was. Dus iets beter uit je ogen kijken. Reageren
the_dan Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 wiet of ander vreemd spul naa het buitenland brengen ? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 wiet of ander vreemd spul naa het buitenland brengen ? Ook fout... Nog een tip: het heeft iets met Brucie te maken, en wel met zijn o-zo-prachtige lichaam. Reageren
Gta_on_ps3 Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 wiet of ander vreemd spul naa het buitenland brengen ? Ook fout... Nog een tip: het heeft iets met Brucie te maken, en wel met zijn o-zo-prachtige lichaam. Ik weet het denk ik Hij had het over looking how brucie zich volpompt(weet even het engels woord niet) met sterioden ofzo iets Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 (bewerkt) Roman zal je in het begin van de storyline eens opbellen en je vertellen dat Brucie een jobje voor hen heeft. Dit zijn de Exotic Exports, maar wat denkt Niko, sarcastisch bedoeld, dat deze job inhoudt?Edit @ hieronder: fout. Bullshark Testestoron exporteren? EDIT: Gta_on_ps3 was net 14 seconden eerder Bewerkt: 30 december 2008 door RyanEnC Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 wiet of ander vreemd spul naa het buitenland brengen ? Ook fout... Nog een tip: het heeft iets met Brucie te maken, en wel met zijn o-zo-prachtige lichaam. Ik weet het denk ik Hij had het over looking how brucie zich volpompt(weet even het engels woord niet) met sterioden ofzo iets En we hebben een (halve?) winnaar! Niko zegt namelijk het volgende: He going to pay me to pump him full of steroids and tell him how great his abs are?. Vrij vertaald is dit: Gaat hij me betalen om hem vol te pompen met steroiden en hem te vertellen hoe mooi z'n spieren zijn?. Volgende vraag voor jou. Reageren
Gta_on_ps3 Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 (bewerkt) een makkelijke Welke sportwinkel waarvan we dachten dat die kwam in gta iv ? is uiteindelijk toch niet in het spel verwerkt als begaanbare winkel? deze shop zat ook in LS Bewerkt: 30 december 2008 door Gta_on_ps3 Reageren
Gta_on_ps3 Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Didier Sachs?Nope ik geeft een kleine tip Welke sportwinkel Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 een makkelijkeWelke sportwinkel waarvan we dachten dat die kwam in gta iv ? is uiteindelijk toch niet in het spel verwerkt als begaanbare winkel? deze shop zat ook in LS ProLabs? Reageren
Gta_on_ps3 Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 een makkelijkeWelke sportwinkel waarvan we dachten dat die kwam in gta iv ? is uiteindelijk toch niet in het spel verwerkt als begaanbare winkel? deze shop zat ook in LS ProLabs? Bijna ? Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Ik geloof dat dat de enige sportzaak was, maar laat ik maar een laatste gokje doen; Binco? Reageren
Gta_on_ps3 Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Ik geloof dat dat de enige sportzaak was, maar laat ik maar een laatste gokje doen; Binco? met bijna bedoelde ik eigenlijk dat de spelling van prolabs fout was het moet pro laps zijn ik dacht het is zo makkelijk vraagie het moet het precieze antwoord zijn mar de volgende is nu voor jou ryan Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 (bewerkt) ik dacht het is zo makkelijk vraagie het moet het precieze antwoord zijn mar de volgende is nu voor jou ryan Heh, zoveel speel ik SA niet meer En als ik het aan het doen ben is het meestal modden. Nou ja, mijn vraag: Welke reden geeft Roman voor het feit dat hij zo optimistisch is over het leven in Liberty city? @the_dan, nope, hij verteld het aan Niko in een van de eerste keren dat je met hem uit gaat, Niko klaagt alleen maar dat het alleen maar slecht ging sinds hij is gearriveerd. Bewerkt: 30 december 2008 door RyanEnC Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.