Jacky-2007 Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Geplaatst: 31 december 2008 "Nothing like in the old country" De American Dream (Vrijheid, onbegrensde mogelijkheden etc.) Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Geplaatst: 31 december 2008 "Nothing like in the old country" De American Dream (Vrijheid, onbegrensde mogelijkheden etc.) Bijna. Hij verteld een reden waarom hij "High on life is" Reageren
Gta_on_ps3 Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 (bewerkt) "Nothing like in the old country" De American Dream (Vrijheid, onbegrensde mogelijkheden etc.) Bijna. Hij verteld een reden waarom hij "High on life is" Ik heb gedate met roman en Hij had het alleen over titties en titties oja en titties Bewerkt: 1 januari 2009 door Gta_on_ps3 Reageren
njeg0d Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Roman: "I'm high on life, man. The fast-food, cheap gas and the fake titties. For everythins is a short-cut in this country." Hij is zo blij, omdat er voor alles een kortere weg (een binnendoorweg) is in dit land: Fast-food, goedkoop gas en neppe borsten. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Roman:"I'm high on life, man. The fast-food, cheap gas and the fake titties. For everythins is a short-cut in this country." Hij is zo blij, omdat er voor alles een kortere weg (een binnendoorweg) is in dit land: Fast-food, goedkoop gas en neppe borsten. ^^ Jij mag Reageren
njeg0d Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Wat zegt Little Jacob altijd als je iets met hem gaat doen? (Bijvoorbeeld drinken of eten.) Of hoe zegt Little Jacob: hoe gaat het/ie? In feite één en dezelfde vraag. Reageren
Gta_on_ps3 Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Wat zegt Little Jacob altijd als je iets met hem gaat doen? (Bijvoorbeeld drinken of eten.) Of hoe zegt Little Jacob: hoe gaat het/ie?In feite één en dezelfde vraag. Ma Gwán Reageren
njeg0d Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Ja, ongeveer. Je schrijft het als: Wha'gwan. Maar spreek het wel hetzelfde uit Dus doe jij maar de volgende. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 Ja, ongeveer. Je schrijft het als: Wha'gwan. Maar spreek het wel hetzelfde uit Dus doe jij maar de volgende. Stel jij maar de volgende vraag, want ik zie dat onze wijsneus geblokkeerd is. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 Ja, ongeveer. Je schrijft het als: Wha'gwan. Maar spreek het wel hetzelfde uit Dus doe jij maar de volgende. Stel jij maar de volgende vraag, want ik zie dat onze wijsneus geblokkeerd is. Mag ik anders de volgende doen? Reageren
Nissan Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Geplaatst: 8 januari 2009 Als er toch geen vraag komt, doe ik hem wel. Als ie toch nog komt komt deze dus te vervallen. Welke scenarios krijg je wanneer Frankie in de missie To Live and Die in Alderney overleeft en sterft? C------G Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Geplaatst: 8 januari 2009 (bewerkt) Als er toch geen vraag komt, doe ik hem wel.Als ie toch nog komt komt deze dus te vervallen. Welke scenarios krijg je wanneer Frankie in de missie To Live and Die in Alderney overleeft en sterft? C------G Ik snap de vraag totaal niet.. Gaat over Francis Mcreary? Bewerkt: 8 januari 2009 door End Of The Riot Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Geplaatst: 9 januari 2009 Als er toch geen vraag komt, doe ik hem wel.Als ie toch nog komt komt deze dus te vervallen. Welke scenarios krijg je wanneer Frankie in de missie To Live and Die in Alderney overleeft en sterft? C------G Als hij overleeft zal hij gewoon mee rijden met Niko en Phil. Wanneer hij dood gaat (door de politiehelikopter) moet je zijn heroïne oppakken en zal Phil anders reageren op de terugreis in het busje. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 (bewerkt) Wat zijn de 3 duurste kledingstukken die verkrijgbaar zijn in Liberty City? Bewerkt: 11 januari 2009 door Kai-ShockWave Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.