Forumrunner Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Oke, Makkelijke. Speelt The Lost and Damned zich voor of na GTA IV (Met Nico) af? Reageren
Nissan Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 De verhaallijn gaat van start op ongeveer het begin dat Niko aankomt in LC. Er komen namelijk kruisingen tussen de verhalen van Niko En Johnny. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Ik dacht zelf van niet, Want op de volgende pagina's staat dat een paar leden van The Lost And The Damned in GTA IV opgepakt/dood zijn. deze, Deze, Deze. Dus ik denk van niet. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Ik dacht zelf van niet, Want op de volgende pagina's staat dat een paar leden van The Lost And The Damned in GTA IV opgepakt/dood zijn. deze, Deze, Deze. Dus ik denk van niet. Ik weet niet of jij het weet, maar de verhaallijn van The Lost and Damned zal de verhaallijn van GTA IV kruisen. Zo zal je in The Lost and Damned ook de missie Blow Your Cover spelen (al zal het dan wel een andere naam hebben). Reageren
ludas Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 wie heeft nu de laatste vraag dan? Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 3 daagjes voorbij? iemand aan de vragengever iets vragen? Reageren
rakker126 Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Oke, Makkelijke.Speelt The Lost and Damned zich voor of na GTA IV (Met Nico) af? Na en voor Reageren
Forumrunner Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 De verhaallijn gaat van start op ongeveer het begin datNiko aankomt in LC. Er komen namelijk kruisingen tussen de verhalen van Niko En Johnny. Dan ben jij . Reageren
Nissan Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Das fijn,dit keer een niet te moeilijke vraag, anders sterft mijn favoriete topic. Welke rang heeft Phil Bell in de Pegorino Family? Reageren
Gta Bram Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 (bewerkt) Chef Luitenant, toch? Bewerkt: 3 februari 2009 door Gta Bram Reageren
Nissan Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Ik kijk je antwoord echt wel na hoor, als ik voor elke vraag een reactie moet posten ben ik wel even bezig. Fout. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.