GunsNroses61 Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Chief Lieutenant. bewijs : Tijdens het werken voor Ray, leert Niko ook de Chief Lieutenant van de Pegorino's kennen, Phil Bell, een 40-jarige man site : http://nl.wikigta.org/wiki/Pegorino_family Reageren
Gta Bram Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Die had ik ook al gezegd maar die was fout Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Die had ik ook al gezegd maar die was fout wel raar want in gtawiki staat wel dat hij dat is. als dat inderdaad zo is vind ik dat jij de volgende mag ^^ Reageren
Gta Bram Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Die had ik ook al gezegd maar die was fout wel raar want in gtawiki staat wel dat hij dat is. als dat inderdaad zo is vind ik dat jij de volgende mag ^^ Ja inderdaad. Nouja, we wachten nog wel even op een reactie van de gene die de vraag stelde en dan zien we wel verder... Reageren
Gta Bram Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 (bewerkt) Tijdens het werken voor Ray, leert Niko ook de Chef Liutenant van de Pegorino's kennen, Phil Bell, een 40-jarige man die een bedrijfje in de dokken runt. Hij geeft Niko de opdracht om een grote lading heroïne, die in bezit is van de Triads te stelen. Deze heroïne is een cadeautje voor zijn neef Frankie, die op het punt staat te trouwen. Phil heeft het al even min op de Ancelotti family als Gerald McReary. Samen met Niko steelt hij een grote vracht cocaïne van de Russen, die deze normaal aan de Ancelloti's zouden verkopen. Later schakelt Niko ook nog een belangrijke Capo, Charlie Matteo uit, omdat die over de diefstal van de cocaïne op de hoogte is gebracht. Als laatste verplaatsen Niko, Phil en Frankie nog de lading heroïne, die dan toch niet als trouwcadeau zal dienen. Hier is het bewijs. (Sorry voor de dubbelpost) Bewerkt: 8 februari 2009 door Gta Bram Reageren
Nissan Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Dan heeft WikiGTA het toch echt fout, want je hoort in Pest Control het volgende: (...) And there comes by the my two Lieutenant's are fighting each other eahc time they get the opportunity. Niet al te letterlijk, want ik heb het snel moeten opschrijven. Dus helemaal geen Chef Lieutenant, maar gewoon Lieutenant. De volgende die post mag een vraag stellen. En Bram, gebruik de Edit knop, rechtsonder je post. Reageren
Gta Bram Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Maar wie had nu het antwoord goed..? Reageren
TomHagen Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Maar wie had nu het antwoord goed..? Jij, hij beweert dat het antwoord Lieutenant goed was, maar Chef Lieutenant fout. Lijkt mij een beetje mierenneuken, ik denk dat jij gewoon de volgende vraag mag stellen. Reageren
Gta Bram Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Ok, dan stel ik de volgende vraag. Waar staat de afkorting LTA voor? Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Liberty City Transport Authority dacht ik Igi0n Reageren
martin7 Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 (bewerkt) Liberty City Transport Authority dacht ik Igi0n Liberty Tree Ape dacht ik Bewerkt: 9 februari 2009 door martin7 Reageren
Gta Bram Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Liberty City Transport Authority dacht ik Igi0n Goed! Jij bent de volgende, igi0n. En ik maar denken dat ik een moeilijke vraag stelde Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Even een makkelijke Welk nummer in de GTA reeks is GTA IV? Alle gta's mee gerekent Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.