bvl3 Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Moeilijke ik ga es kijken zou et zo niet weten... Reageren
Gta Bram Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 Heb ik de vraag Te moeilijk gemaakt? Reageren
Platypus Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 Heb ik de vraag Te moeilijk gemaakt? Ja, geef een tip Reageren
Gta Bram Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 Heb ik de vraag Te moeilijk gemaakt? Ja, geef een tip Ok, ik zal alle tips bij elkaar zetten, en ik geef er nog 1 tip bij. De winkel die ik bedoel, daar kun je niet naar binnen. Hij is op verschillende plaatsen te vinden. Boven de winkel hangt een bord met de naam, het jaartal ( sinds wanneer ze gestart zijn ) en de stijl kleding die ze verkopen ( rodeo ). De winkel die ik bedoel bestond ook al in de tijd van San Andreas. Hij bestond ook al Voor San Andreas, maar toen kwam hij nooit voor in de GTA Reeks. Dan de laatste tip: In de zin hieronder, moet nog een woord op de puntjes staan. Dat is ook de naam van de winkel. Denk aan SA. Toreno's ..... Zo, als je bij San Andreas goed hebt opgelet, weet je nu de naam van de winkel. Het enige wat ik dan nog wil weten is het jaartal van wanneer de winkel gestart is. Reageren
Nissan Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 Ik denk dan toch dat je je vergist. Toreno was namelijk een geheim agent. Link naar Toreno's Profiel op Wiki. het enige wat ik me zou kunnen bedenken is Toreno's Last Flight... Reageren
Gta Bram Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 Nee je snapt me verkeerd. Toreno had een ..... waar je later in de game ook kon saven. En die heette Toreno's ..... Reageren
bvl3 Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 Oo de ranch zo heette de winkel dus :O Reageren
Nissan Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 De winkel heet Ranch en verkoopt Rodeo kleren . Reageren
Gta Bram Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Klopt. De winkel die ik bedoel heet Ranch. Nu alleen nog het jaartal van wanneer ze gestart zijn. Reageren
Gta Bram Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Fout. Maar de 1 en de 8 staan op de goede plek Reageren
Gta Bram Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 1888? Jij had ze allebei goed, Cuban Gangster. De volgende vraag is voor jou! Reageren
Nissan Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 Fijn . Welke winkel met een mascotte uit VCS verkoopt al meer dan 50 jaar wapens in Amerika? De winkel komt niet in het spel voor maar was erg belangrijk in de GTA III era. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.