Primitive-Roots Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 Phil Cassidy's Fully Cocked Gun Shop ? Reageren
Gta Bram Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 Maar die vraag gaat toch niet over GTA IV? Reageren
martin7 Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Ammunation met Derrick de Dodo ^_^ Reageren
bvl3 Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 idd deze vraag gaat niet over gta 4 xD... Reageren
Nissan Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 (bewerkt) Jullie moeten eens echt wat meer aan de Quiz meedoen. Op de radio hoor je reclames over Ammu-Nation en in de missie Got Protection (Faustin) heb je 2 dialoges. Eentje gaat over Ammu- Nation. - Dimitri: I want to buy you a present. - Niko: Can you rap it up and put a stingy bow on it? - D: Screw you, i'm gonna take you to a gunshop. - N: Yeah, Ammu-Nation right? - D: No, the mayor is serious about gun control. It is Underground. Je hebt 2 verschillende dialoges in die missie dus het kan zijn dat je de andere gehoord hebt. Martin heeft het dus goed . Bewerkt: 25 februari 2009 door Cuban Gangster Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 sorry dat ik zo bot doe maar doet er iemand nog een vraag? ik heb de persoon die nu aan de beurt is al een Pb-tje gegeven maar blijkbaar deed hij niks Reageren
vice infernusX Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 ik stel de volgende vraag wel wie is degene waarnaar niko op zoek is Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Waarom stel jij nu opeens een vraag vice infernusX, het is toch niet aan jou. Als diegene die het juiste antwoord gegeven heeft op een vraag geen nieuwe vraag stelt en niet reageert op een PB die naar hem verstuurd is om te vragen of hij een nieuwe vraag wilt stellen dan kan je best even een PB sturen naar één van de moderators en zij zullen dan wel zeggen wie er wel of niet aan de beurt is. Niko is trouwens in het begin van het spel op zoek naar Florian Cravic (hij veranderd zijn naam later naar Bernie Crane) en Darko Brevic. Als hij Florian heeft gevonden blijkt dat deze niet de verrader was en zoekt hij dus enkel nog naar Darko Brevic. Reageren
Gta Bram Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Mag Hanneswasco nu de volgende vraag stellen of degene die het vorige antwoord goed had? Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 (bewerkt) Waarom stel jij nu opeens een vraag vice infernusX, het is toch niet aan jou. Als diegene die het juiste antwoord gegeven heeft op een vraag geen nieuwe vraag stelt en niet reageert op een PB die naar hem verstuurd is om te vragen of hij een nieuwe vraag wilt stellen dan kan je best even een PB sturen naar één van de moderators en zij zullen dan wel zeggen wie er wel of niet aan de beurt is.Niko is trouwens in het begin van het spel op zoek naar Florian Cravic (hij veranderd zijn naam later naar Bernie Crane) en Darko Brevic. Als hij Florian heeft gevonden blijkt dat deze niet de verrader was en zoekt hij dus enkel nog naar Darko Brevic. Ik had de persoon die aan de beurt was al een hele tijd terug een PB gestuurd. maar blijkbaar heeft hij die (nog) niet gelezen. dus ik zeg Hanneswasco jij bent aan de beurt. en als die andere persoon zeurt dat hij aan de beurt is dan maken we de vraag even af en dan is hij oke? EDIT : dit staat van op het profiel van Martin Laatst gezien: 1st March 2009 - 11:55 dat is 10 dagen geleden. Bewerkt: 11 maart 2009 door GunsNroses61 Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 12 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 Hanneswasco, plaats jij de vraag maar. Dan kan dit topic ook weer doordraaien. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 Wat is Niko, volgens Brucie, nadat je alle Exotic Exports hebt gedaan voor hem? Reageren
Gta Bram Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 Dan noemt hij Niko 'Ice Cold', toch? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 Dan noemt hij Niko 'Ice Cold', toch? Inderdaad, hij stuurt je het volgende bericht: "You're fucking ice cold, man. Brucie's got all the cars he needs. Shit, man, YOU ARE GENETICALLY SUPERIOR!! I won't be filling your inbox no more. - B". Ik zou dus 'Ice cold' en 'genetically superior' goed gerekend hebben. Volgende voor jou. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.