Gta Bram Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Ok, komt ie: In welke missie breekt Niko iemands arm en waarom doet hij dat? Reageren
TahR78 Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Bleed Out, hij doet het voor zijn neef Roman omdat Roman een schuld aan diegene moet betalen. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 In de missie Three's a Crowd wordt Roman in de eerste cut scene aangevallen door 2 mannen van de Albanese loan sharks. Niko verdedigt Roman, en breekt dus de arm van één van hen. Reageren
TahR78 Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Gheghe, inderdaad, had me vergist Ik kan me alleen die missie Three's a Crowd niet meer helemaal herinneren Reageren
Gta Bram Geplaatst: 16 maart 2009 Rapport Geplaatst: 16 maart 2009 Goed, Hannes! Stel jij de volgende maar dan. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 16 maart 2009 Rapport Geplaatst: 16 maart 2009 Florian Cravic droomde als kind altijd van één bepaald beroep, om dat beroep later uit te voeren. Wat was dat beroep? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 16 maart 2009 Rapport Geplaatst: 16 maart 2009 (bewerkt) Professioneel worstelaar. Inderdaad, dit vermeld Niko's moeder Milenka Milica in de volgende e-mail: Volgende vraag voor jou! Bewerkt: 17 maart 2009 door Hanneswasco Reageren
Nissan Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 Er staat trouwens Milica hoor. Geen Milenka, sorry, heb een mierenneukerige omgangsvorm nu . Hannes en ik zijn de zwaargewichten van de IV Quiz. In Collectors Item (missie in TLAD), zie je Niko aan de andere kant van de hal proberen zichzelf een weg naar buiten te schieten. Nu de vraag: Kun je in Museum Piece Johnny zien aan de linkse kant van de hal? Reageren
Platypus Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 (bewerkt) Ik denk het niet, want hij is al gevlucht. Bewerkt: 17 maart 2009 door Platypus Reageren
Nissan Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 Fout, Johnny moet zich net als Niko een weg naar buiten schieten, alleen neemt Johnny de achterdeur en word hij vergezelt door Clay en Terry. Reageren
Platypus Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 Fout, Johnny moet zich net als Niko een weg naar buiten schieten, alleen neemt Johnny de achterdeur en word hij vergezelt door Clay en Terry. Waarom geef je het antwoord nu, terwijl er nog mensen kunnen raden? Wie moet nu de volgende vraag stellen? Reageren
njeg0d Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 Het is maar net hoe je bekijkt wat de linkse kant is.. Maar Johnny zit als je hem aankijkt, volgens mij aan de rechter kant. (Op dezelfde verdieping, als waar jij begint met vluchten) Reageren
Nissan Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 Fout, Johnny moet zich net als Niko een weg naar buiten schieten, alleen neemt Johnny de achterdeur en word hij vergezelt door Clay en Terry. Waarom geef je het antwoord nu, terwijl er nog mensen kunnen raden? Wie moet nu de volgende vraag stellen? Raden is sowieso niet de bedoeling lijkt me . EN ik geef het antwoord toch helemaal niet. Ik zeg alleen dat de personages ieder een andere uitgang nemen en dat Johnny 2 vrienden bij heeft. Ik heb het antwoord helemaal niet gegeven . Trouwens. Niko zit rechts, en Johnny links. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.