Platypus Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 ik geef het antwoord toch helemaal niet. Ik zeg alleen dat de personages ieder een andere uitgang nemen en dat Johnny 2 vrienden bij heeft. Ik heb het antwoord helemaal niet gegeven . Trouwens. Niko zit rechts, en Johnny links. Owja, sorry :$ Had de vraag maar half begrepen Reageren
[B]ig [S]moke Geplaatst: 20 maart 2009 Rapport Geplaatst: 20 maart 2009 Nou als niemand een nieuwe vraag bedenkt doe ik het dan wel... VRAAG : Hoe heet de website waar je Steroïden kan kopen ? Reageren
TahR78 Geplaatst: 20 maart 2009 Rapport Geplaatst: 20 maart 2009 Nou als niemand een nieuwe vraag bedenkt doe ik het dan wel... VRAAG : Hoe heet de website waar je Steroïden kan kopen ? Ehm, dat is niet aan jou de taak. Degene die de vorige vraag goed had moet dat aan jou zeggen als jij de nieuwe vraag mag stellen. Btw is de site www.roidsforlittleboys.com Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 21 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 Wanneer er geen goed antwoord gegeven is, mag er ook niemand een nieuwe vraag stellen. Dit is namelijk niet de schuld van de vragensteller. Ga door met de vraag van Cuban Gangster. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Nu de vraag: Kun je in Museum Piece Johnny zien aan de linkse kant van de hal? Het antwoord is: Nee, je kan het character Johnny niet zien aan de linkse kant van de hal. Reageren
Nissan Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Dat is H-E-L-E-M-A-A-L goed! De volgende voor jou ! Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 (bewerkt) Wegens verkeerde vraagstelling post leeggemaakt. De vraag is aangepast en een paar posts hieronder te vinden. Bewerkt: 29 maart 2009 door Jacky-2007 Reageren
Nissan Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 Ik vind dit niet echt een vraag he. De mensen die dat niet kennen worden uitgesloten van deelname, daarnaast vind ik dat deze vraag bijna niks te maken heeft met GTA IV. Reageren
Gta Bram Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 Ik vind dit niet echt een vraag he. De mensen die dat niet kennen worden uitgesloten van deelname, daarnaast vind ik dat deze vraag bijna niks te maken heeft met GTA IV. Ik ben het met je eens. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 (bewerkt) Ik vind dit niet echt een vraag he. De mensen die dat niet kennen worden uitgesloten van deelname, daarnaast vind ik dat deze vraag bijna niks te maken heeft met GTA IV. Ik ben het met je eens. @ Cuban en Bram (en andere quizzers): Mijn excuses, ik heb mijn vraag aangepast. Zie hieronder! In deze post was eerst door mij een vragende reactie geplaatst, waarin ik verduidelijkte mijn vraag wel passend te vinden bij GTA IV. Ook vroeg ik hierbij om een veto van een der moderators of ik mijn vraag moest aanpassen. Verder, zie hieronder. Bewerkt: 29 maart 2009 door Jacky-2007 Reageren
Bling Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 om binnen vijf minuten gegoogled te hebben wie er in de serie spelen? Dan blijft over om op de goeie te gokken. Kan kloppen, maar "opzoeken wie er in een bepaalde serie speelt" is niet GTA-gerelateerd. De antwoorden op de vragen die in dit topic gesteld worden, moeten in het spel zelf (of desnoods in het boekje) terug te vinden zijn. Bij deze vraag is dat deels het geval, maar niet volledig. Een leuke en originele vraag is het wel, dus misschien kun je de vraag iets aanpassen naar iets wat ook in het spel terug te vinden is, zonder dat er verplicht iets op Internet opgezocht moet worden. Een nieuwe vraag mag uiteraard ook. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 (bewerkt) Vraag aangepast, nu is het antwoord te vinden ingame! Mijn excuses voor het stellen van een deels verkeerde vraag, mijn fout! Het antwoord op de nieuwe vraag is wél ingame te vinden! Bling, bedankt nog voor je verduidelijking hierboven. Dat is H-E-L-E-M-A-A-L goed! De volgende voor jou ! ...denkt diep na over een goeie, ik edit deze post a.s.a.p. met de vraag! EDIT: De vraag! (half uurtje later! )Bron: Wikigta.orgOp wikiGTA staat de volgende informatie over deze auto:"De Imponte Dukes is een tweedeurs musclecar in GTA IV. "Dukes" betekent "hertogen" en is tevens een verwijzing naar de televisieserie "The Dukes of Hazzard", waarin een Dodge Charger een grote rol speelt."Welnu, laat ik zelf zojuist van m'n ega een schaalmodel hiervan voor mijn verjaardag hebben gekregen.. Mooi voor in de vitrinekast. De Dodge Charger uit de serie is een '69 Dodge Charger R/T (Road / Track), welke vernoemd is naar "General Lee", een kopstuk uit de geschiedenis van de zuidelijke staten van de VS. (Zie ook de tekst en de vlag op het dak)Dan nu mijn vraag:Deze auto is dus wat het bouwjaar betreft een classieker te noemen. In de game zit nog een ander type auto van hetzelfde (ingame) merk, ook een tweedeurs. Wat is het type van deze auto? Succes! Bewerkt: 29 maart 2009 door Jacky-2007 Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 De Ruiner! Helemaal juist! Nou jij weer! Reageren
Gta Bram Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 (bewerkt) De Ruiner! Helemaal juist! Nou jij weer! Edit:Het duurde even, maar hier dan toch de vraag: Hoeveel auto's/autowrakken kun je vinden in de garage van Brucie? Succes! Groeten, Gta Bram Bewerkt: 31 maart 2009 door Gta Bram Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.