GunsNroses61 Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Geplaatst: 31 maart 2009 1 autowrak geloof ik, een blauwe (tis een gok want ik heb het uit mijn geheugen dus kan fout zijn) Reageren
Scarface92 Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Geplaatst: 31 maart 2009 5 auto's is het antwoord. (Ik heb geen screen voor bewijs) Reageren
---Elias--- Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Geplaatst: 31 maart 2009 (bewerkt) *Start snel Gta Iv op, vliegt met helikopter snel naar Brucie's garage* En komt tot conclusie dat er 5 auto's/vrakken zijn . EDIT: Al die moeite voor niets... Bewerkt: 31 maart 2009 door ---Elias--- Reageren
Gta Bram Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 5 auto's is het antwoord. (Ik heb geen screen voor bewijs) Goed! Jij hebt de volgende vraag. ( Mag ik wel even vragen hoe je in de garage bent gekomen? :$ Door de Exotic Exports of door een glitch of andere manier ofzo? )[/font] Reageren
Scarface92 Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Roman word in de missie 'Hostile Negotiation' gekidnapd in opdracht van de Russische Bratva. Maar door wie werd hij naar het pakhuis ontvoerd? Reageren
Platypus Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Door Dimitri Rascalov denk ik. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Door Dimitri Rascalov denk ik. Fout! Reageren
Scarface92 Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 door aanhangers van dimitri Hij werd inderdaad door de aanhangers van Dimitri Rascalov gevangen gehouden (ook wel Russische Bratva genoemd) , maar door wie werd hij naar het pakhuis ontvoerd? Tip: het waren 2 personen. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 (bewerkt) Roman werd ontvoerd en naar het pakhuis vervoerd door Johnny Keblitz en Malc! (Nasty vraagje, Grandthefttwano!)[/font] ________________________________________________________________________________ @ GTA Bram hierboven: Je vroeg hoe je in de garage van Brucie komt? Wel, gewoon, zonder glitch of ander gedoe, en zonder missie. Simpelweg een multiplayer opstarten, zoals Bomb tha Base, en dan ipv Bomb tha Base naar de garage gaan! In deze mp co-op zijn diverse interieurs die normaal gesloten zijn, gewoon open. Kijk maar eens rond! Pas wel op hiermee trouwens, Iscariah van het forum hier heeft dit ontdekt bij toeval, maar toen we dit met meerdere gingen uitzoeken, hadden we steeds na ongeveer 55 minuten dat de server dichtklapte en dat onze consoles vastliepen bij enkelen. Waarschijnlijk omdat de mp mode niet zo lang hoort te duren! Bewerkt: 2 april 2009 door Jacky-2007 Reageren
Gta Bram Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 Roman werd ontvoerd en naar het pakhuis vervoerd door Johnny Keblitz en Malc! (Nasty vraagje, Grandthefttwano!)[/font] ________________________________________________________________________________ @ GTA Bram hierboven: Je vroeg hoe je in de garage van Brucie komt? Wel, gewoon, zonder glitch of ander gedoe, en zonder missie. Simpelweg een multiplayer opstarten, zoals Bomb tha Base, en dan ipv Bomb tha Base naar de garage gaan! In deze mp co-op zijn diverse interieurs die normaal gesloten zijn, gewoon open. Kijk maar eens rond! Pas wel op hiermee trouwens, Iscariah van het forum hier heeft dit ontdekt bij toeval, maar toen we dit met meerdere gingen uitzoeken, hadden we steeds na ongeveer 55 minuten dat de server dichtklapte en dat onze consoles vastliepen bij enkelen. Waarschijnlijk omdat de mp mode niet zo lang hoort te duren! Jammer genoeg kan ik niet online, dus voor mij ook geen MP.... Maar ik wou gewoon weten of er nog meer manieren of glitches waren om er naar binnen te komen. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 Roman werd ontvoerd en naar het pakhuis vervoerd door Johnny Keblitz en Malc! Inderdaad, jouw beurt. Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 Roman werd ontvoerd en naar het pakhuis vervoerd door Johnny Keblitz en Malc! (Nasty vraagje, Grandthefttwano!)[/font] ________________________________________________________________________________ @ GTA Bram hierboven: Je vroeg hoe je in de garage van Brucie komt? Wel, gewoon, zonder glitch of ander gedoe, en zonder missie. Simpelweg een multiplayer opstarten, zoals Bomb tha Base, en dan ipv Bomb tha Base naar de garage gaan! In deze mp co-op zijn diverse interieurs die normaal gesloten zijn, gewoon open. Kijk maar eens rond! Pas wel op hiermee trouwens, Iscariah van het forum hier heeft dit ontdekt bij toeval, maar toen we dit met meerdere gingen uitzoeken, hadden we steeds na ongeveer 55 minuten dat de server dichtklapte en dat onze consoles vastliepen bij enkelen. Waarschijnlijk omdat de mp mode niet zo lang hoort te duren! Het kan wel een glitch zijn maar toen ik erin was kon ik er niet meer uit! Jacky jouw beurt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.