Jacky-2007 Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 @ GrandthefttwanO: Dank! De vraag: Naast het safehouse op Alderney, vlakbij de Booth Tunnel, staat een winkelpand te huur. Wat voor winkelier zat in het pand, voordat het weer te huur kwam te staan? Reageren
-Stan- Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Geplaatst: 3 april 2009 Een moeilijke vraag maar volgensmij was het eerst een juwelier. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Geplaatst: 3 april 2009 Helemaal correct, StannieB12! Kom maar op met die vraag! Reageren
-Stan- Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 De vraag: Hoeveel punten moet je hebben om de highscore te verbreken in QUB3D(dat ene computerspel met die blokjes). Reageren
AntiGuy Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 ~Nou ken ik de eerlijkheid van het spel niet, maar in een video zag ik Niko een bepaalde score halen, dezelfde die iemand anders al had gehaald, en hij bleef eronder staan. Sinds ik nog nooit QUB3D heb gespeeld, weet ik niet wat de minste punten zijn die je kan halen. Het meest logische lijkt me 25. Daarom gok ik dat het antwoord 10975 is.~ Reageren
-Stan- Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 AntiGuy heeft het goed jij mag de volgende vraag bedenken. Reageren
AntiGuy Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 ~Ok. Dit is een lastige. Er zijn 4 verschillende manieren om de eerste missie te falen, met 'wasted' en 'busted' NIET meegerekend. The Cousins Bellic, dus. Welke 4 manieren zijn dat? Nogmaals, Niko dood laten gaan of opgepakt laten worden tellen NIET mee.~ Reageren
Moongirl Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Roman vermoorden Auto vernielen dat hij niet meer start Auto in het water rijden Auto vernielen dat hij ontploft Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Roman gaat dood Niko loopt te ver weg van Roman's Taxi De auto gaat kapot Voor de rest heb ik van alles uitgetest, maar echt wel niets gevonden. Goede vraag! Reageren
AntiGuy Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Deze zijn goed: 1: Roman legt het loodje, 2: Roman's auto is vernietigd, 3: Niko besluit ervandoor te gaan zonder Roman('s auto). Dan is er dus nog één. De auto in het water rijden, in de fik rammen of zelf kapot schieten hoort allemaal bij 'de auto vernietigen', maar er is nog een manier om de missie te falen door middel van de auto. Probeer eens te gaan stunten. Reageren
Gta Bram Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Deze zijn goed:1: Roman legt het loodje, 2: Roman's auto is vernietigd, 3: Niko besluit ervandoor te gaan zonder Roman('s auto). Dan is er dus nog één. De auto in het water rijden, in de fik rammen of zelf kapot schieten hoort allemaal bij 'de auto vernietigen', maar er is nog een manier om de missie te falen door middel van de auto. Probeer eens te gaan stunten. 1: Roman legt het loodje, 2: Roman's auto is vernietigd, 3: Niko besluit ervandoor te gaan zonder Roman('s auto). 4: De auto beland op zijn kop zodat je niet verder kunt rijden? Reageren
-Stan- Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Deze zijn goed:1: Roman legt het loodje, 2: Roman's auto is vernietigd, 3: Niko besluit ervandoor te gaan zonder Roman('s auto). Dan is er dus nog één. De auto in het water rijden, in de fik rammen of zelf kapot schieten hoort allemaal bij 'de auto vernietigen', maar er is nog een manier om de missie te falen door middel van de auto. Probeer eens te gaan stunten. 1: Roman legt het loodje, 2: Roman's auto is vernietigd, 3: Niko besluit ervandoor te gaan zonder Roman('s auto). 4: De auto beland op zijn kop zodat je niet verder kunt rijden? Dan kun je de auto met een andere auto beuken waardoor die weer goed staat. Reageren
-Stan- Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 (bewerkt) 1: Roman legt het loodje, 2: Roman's auto is vernietigd, 3: Niko besluit ervandoor te gaan zonder Roman('s auto). 4: Je sluit GTA af Bewerkt: 5 april 2009 door StannieB12 Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Ik doe er ook even een gooi naar: 1: Roman legt het loodje, 2: Roman's auto is vernietigd, 3: Niko besluit ervandoor te gaan zonder Roman('s auto). 4: Je sluit GTA af zonder te saven / autosave functie ingeschakeld Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.