Uitroepteken Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Geplaatst: 6 april 2009 Jeej, tweede keer Nogal makkelijk (vind ik zelf): Waar en wanneer is Niko Bellic geboren? Volgens mij is dat niet helemaal duidelijk want in een gesprek tussen Dwayne en Niko zegt Niko dat nadat hij zijn vrienden zag sterven, zijn verjaardagen niet meer zou tellen en dus eigenlijk ook niet meer weet hoe oud hij zelf is. Maar op de database staat 30, dat zal het denk ik niet zijn, want zeg nou zelf, ik vind Niko er ouder uit zien dan Roman, of Niko heeft wel heel ongezond geleefd. Maar mijn wijsneuzerige gedrag ff terzijde, ik ben het toch wel eens met bvl3, omdat wat bij de database staat de enige info is.. Reageren
TahR78 Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Geplaatst: 6 april 2009 @bvl3: Je hebt het antwoord goed Je mag de volgende vraag stellen @Uitroepteken: Inderdaad, daar heb ik ook naar gezocht maar ik vond dit, vandaar. Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Geplaatst: 6 april 2009 @bvl3: Je hebt het antwoord goed Je mag de volgende vraag stellen@Uitroepteken: Inderdaad, daar heb ik ook naar gezocht maar ik vond dit, vandaar. Well damn me, i didnt know that. Toch een goeie vraag, en bij zulke vragen heb ik altijd de behoefte om deze hele zooi die diep in me zit er uit te laten spatten. But c'mon BVL, get me teh neckst kwestion! Expres faud geschreven, uiteraard.[/font] Reageren
bvl3 Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 In de eerste missie van James Pegorino. Ga jij naar een meeting met de Pavano's samen met James Pegorino en twee andere mannen. Hoe heette die twee andere mannen? En heel moeilijk xD wat gebeurd er met die 2? Succes Reageren
bvl3 Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 (bewerkt) Nice dat is goed en wat gebeurd er met ze? dan mag je volgende vraag stellen Bewerkt: 7 april 2009 door bvl3 Reageren
AntiGuy Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 Ze besloten op een zeker moment er spontaan vandoor te gaan en een supermarkt te overvallen. Of nee, ze werden opgegeten door gigantische Pelikanen, die bestonden uit minutenrijst. Toch? Reageren
bvl3 Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 Ahhhhh BIJNA goed!!! je zit dichtbij maar net niet jammer man! Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Geplaatst: 8 april 2009 (bewerkt) Ze worden doodgeschoten of gaan dood Namen zijn Marco & Pete Bewerkt: 8 april 2009 door GunsNroses61 Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Geplaatst: 8 april 2009 Marco & Big Pete worden volgens mij van achter beslopen en doodgeschoten. Reageren
bvl3 Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Geplaatst: 8 april 2009 Ja ze worden doodgeschoten idd. GunsNroses61 had als eerste beide goed ^.^ Gefeliciteerd NEXT! Peace out! Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Geplaatst: 9 april 2009 Sorry voor het wachten, Hier is m'n hele makkelijke vraag dus degene die het eerst post wint Wat heeft de vrouw van het blijheidsbeeld in haar hand? Reageren
Gta Bram Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Geplaatst: 9 april 2009 Sorry voor het wachten,Hier is m'n hele makkelijke vraag dus degene die het eerst post wint Wat heeft de vrouw van het blijheidsbeeld in haar hand? Een beker koffie, of in elk geval warme drank. Reageren
AntiGuy Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Geplaatst: 9 april 2009 The Statue of Happiness, AKA The Statue of A Penis heeft in haar ene hand een kop koffie, en in de ander een herdenkingsplaat, I guess. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.