Jump to content

GTA IV quiz

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ze heeft in haar hand:

- Koffiebeker.

- Herdenkingsplaat.

- 3 Flying Rats.

Bewerkt: door Cuban Gangster
Geplaatst: (bewerkt)
- 3 Flying Rats.

Die heeft ze niet in haar hand, die zitten op haar hand. Twee ervan dan, die derde zit op die kop koffie.

Bewerkt: door AntiGuy
Geplaatst:
Ze heeft in haar hand:

- Koffiebeker.

- Herdenkingsplaat.

- 3 Flying Rats.

Dit vind ik het beste antwoord sorry AntiGuy, Jij bent aan de beurt Cuban Gangster

PS. Mods als jullie vinden dat AG de beurt moet krijgen ipv CG dan zeg het aub

Geplaatst:
Fout.

Een hint: lees haar mailtje eens die je krijgt met de titel Wedding Bells?

In al haar e-mails maak ik nog niet op wat je bedoelt, en in die Wedding Bells e-mail staat er al helemaal geen woord over in.

Ik ga wel voor een communistische regering, al zegt ze dat niet.

Geplaatst:

Ik heb inderdaad de verkeerde E-Mail doorgegeven :-( . Een regering is eestal vernoemd naar de (minister)President. Ik doel dus op iets als dit: KAbinet Marrijnissen. Dit antwoord is natuurlijk fout, en enkel als voorbeeld bedoeld.

Geplaatst:
Ik heb inderdaad de verkeerde E-Mail doorgegeven :-( . Een regering is eestal vernoemd naar de (minister)President. Ik doel dus op iets als dit: KAbinet Marrijnissen. Dit antwoord is natuurlijk fout, en enkel als voorbeeld bedoeld.

Op zo'n manier. Dan heb je het waarschijnlijk over het kabinet van President Lawton of zo, al maakte ik er uit op dat hij de fictieve president van USA was.

Geplaatst:

Wie heeft die diamanten van de vuilnisbelt gevonden, en wat heeft hij met het geld dat hij ervoor kreeg gedaan?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...