Jump to content
Geplaatst:
comment_960647

Al een aantal keren wilden mensen dit topic openen, wat toch wel aangeeft hoe populair een quiz is. Vandaar ook dat nu de officiële release is geweest, dit topic online komt! Veel plezier met deze quiz.

Regels:

• Maximaal 3 posts per persoon per dag.
  • Geen spam, alleen vraag + antwoord. Indien iemand een antwoord heeft gegeven, die niet herhalen.
  • Degene die de vraag goed beantwoord heeft, mag een nieuwe vraag stellen.
  • Zodra de vragensteller 3 dagen niet gezegd heeft of een antwoord goed of fout is, mag degene die het antwoord gegeven heeft een nieuwe vraag stellen.
  • [table=header]Houdt je vragen enigzins simpel. Dus geen waslijsten verzoeken...
    Dus niet: "Welke voertuigen hebben allemaal banden van Bridgestone?"
    Maar wel: "Welk voertuig heeft een lampje op zijn dak, maar géén bullbar aan de voorkant?"[/table]

Veel plezier! knipoog.gif

Bewerkt: door PrioX
Tags

• Reacties 4.5k
  • Bezichtigingen 307.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• In Amerika zijn er vrouwen met verschillende standen/afkomst, die seks met je willen, zonder je ze echt kent. De seks ligt er bij wijze van spreken voor het opgrijpen.

• - V6 Engine Badge - Twin Turbo Badge - Badge met ''Stratum'' erop. - Het automerk, maar ik weet niet of dat echt een Badge is.

• Je hebt net gezegt dat er een Stratum op je Parkeerplaats staat en nog heb je het radicaal fout, lees me vraag maar eens fatsoenlijk opnieuw CG .

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1323489
Ze heeft in haar hand:

- Koffiebeker.

- Herdenkingsplaat.

- 3 Flying Rats.

Dit vind ik het beste antwoord sorry AntiGuy, Jij bent aan de beurt Cuban Gangster

PS. Mods als jullie vinden dat AG de beurt moet krijgen ipv CG dan zeg het aub

Geplaatst:
comment_1324848
Fout.

Een hint: lees haar mailtje eens die je krijgt met de titel Wedding Bells?

In al haar e-mails maak ik nog niet op wat je bedoelt, en in die Wedding Bells e-mail staat er al helemaal geen woord over in.

Ik ga wel voor een communistische regering, al zegt ze dat niet.

Geplaatst:
comment_1325241

Ik heb inderdaad de verkeerde E-Mail doorgegeven :-( . Een regering is eestal vernoemd naar de (minister)President. Ik doel dus op iets als dit: KAbinet Marrijnissen. Dit antwoord is natuurlijk fout, en enkel als voorbeeld bedoeld.

Geplaatst:
comment_1325258
Ik heb inderdaad de verkeerde E-Mail doorgegeven :-( . Een regering is eestal vernoemd naar de (minister)President. Ik doel dus op iets als dit: KAbinet Marrijnissen. Dit antwoord is natuurlijk fout, en enkel als voorbeeld bedoeld.

Op zo'n manier. Dan heb je het waarschijnlijk over het kabinet van President Lawton of zo, al maakte ik er uit op dat hij de fictieve president van USA was.

Geplaatst:
comment_1326455
Wie heeft die diamanten van de vuilnisbelt gevonden, en wat heeft hij met het geld dat hij ervoor kreeg gedaan?

Een zwerver heeft de Diamanten gevonden,en heeft een wapenshop in Vice City mee geopend.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.