Danoontje_nl Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 Wie heeft die diamanten van de vuilnisbelt gevonden, en wat heeft hij met het geld dat hij ervoor kreeg gedaan? Een zwerver heeft de Diamanten gevonden,en heeft een wapenshop in Vice City mee geopend. Reageren
bvl3 Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Wie heeft die diamanten van de vuilnisbelt gevonden, en wat heeft hij met het geld dat hij ervoor kreeg gedaan? Een zwerver heeft de Diamanten gevonden,en heeft een wapenshop in Vice City mee geopend. Hoe weet je dat?? Reageren
AntiGuy Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Wie heeft die diamanten van de vuilnisbelt gevonden, en wat heeft hij met het geld dat hij ervoor kreeg gedaan? Een zwerver heeft de Diamanten gevonden,en heeft een wapenshop in Vice City mee geopend. Hij heet volgens WikiGTA "Jerry Kapowitz", maar ik reken het goed, jij bent. Het was te horen op het nieuws op de radio, na de missie Diamonds Are A Girl's Best Friend. Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 (bewerkt) De vraag, Wie zijn de grootste vijanden van The Lost MC? Bewerkt: 14 april 2009 door danoontje_nl Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 The Angels Of Death Helemaal goed!Volgende vraag voor jou! Reageren
Platypus Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 (bewerkt) Ok, hier is de vraag: Hoe heet het vriendinnetje van Jacob? edit: @hieronder: fout Bewerkt: 14 april 2009 door Platypus Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 (bewerkt) Niemand? (gokje xD) EDIT: met niemand bedoel ik dat hij geen vriendin heeft Bewerkt: 15 april 2009 door GunsNroses61 Reageren
Platypus Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 (bewerkt) Niemand? (gokje xD)EDIT: met niemand bedoel ik dat hij geen vriendin heeft Ook fout edit: @hieronder: fout Bewerkt: 15 april 2009 door Platypus Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 In het spel komt geen vriendin van hem voor in het en in RL heeft hij ook geen vriendin. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.