Platypus Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 In het spel komt geen vriendin van hem voor in het en in RL heeft hij ook geen vriendin. Ik zal een tip geven: het is niet te vinden in het spel, maar op de social club site Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 In het spel komt geen vriendin van hem voor in het en in RL heeft hij ook geen vriendin. Ik zal een tip geven: het is niet te vinden in het spel, maar op de social club site Op social club kan ik niks vinden. Zeker dat dit geen strikvraag is? Reageren
Platypus Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 In het spel komt geen vriendin van hem voor in het en in RL heeft hij ook geen vriendin. Ik zal een tip geven: het is niet te vinden in het spel, maar op de social club site Op social club kan ik niks vinden. Zeker dat dit geen strikvraag is? wie zoekt, die vindt Reageren
Big Boss Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 Het is blijkbaar nergens te vinden, behalve in het spel zelf. Als je met Jacob dronken bent geweest begint hij soms wel te zagen over een vriendin die hij maar amper ziet, maar verder heb ik de naam van die vriendin nog nooit gehoord. Reageren
Platypus Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 Beste mensen, het is wel te vinden op social club Ik kwam het toevallig tegen, en ik dacht: 'Hmm, dat ziet er een goede vraag uit voor de GTA IV quiz' Reageren
sanderos24 Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 kan je niet nog een hint geven ? Reageren
Platypus Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 kan je niet nog een hint geven ? Het staat bij 'News' Reageren
Platypus Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 Mary Jane ? :klap: :klap: :tu: We hebben een winnaar! Reageren
sanderos24 Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 een makkelijke vraag wie belt je tijdens de missie rigged to blow en wat vraagt hij ? Reageren
AntiGuy Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 een makkelijke vraagwie belt je tijdens de missie rigged to blow en wat vraagt hij ? Roman Bellic, die aan Niko vraagt of ze samen even een potje dronken zullen worden. Reageren
sanderos24 Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 een makkelijke vraagwie belt je tijdens de missie rigged to blow en wat vraagt hij ? Roman Bellic, die aan Niko vraagt of ze samen even een potje dronken zullen worden. ja juist Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.