comrade458 Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 yes! Mijn eerste vraag Geef alle opdrachtgevers (degene waar je missies moet van doen tuurlijk...) Die je moet vermoorden. En allemaal hee Reageren
MrIndependent Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 yes! Mijn eerste vraag Geef alle opdrachtgevers (degene waar je missies moet van doen tuurlijk...) Die je moet vermoorden. En allemaal hee Roman Bellic Ray Boccino Michelle Gerald McReary Vladimir Glebov Derrick McReary Little Jacob Bernie Crane Mikhail Faustin Phil Bell Dimitri Rascalov Jimmy Pegorino Brucie Kibbutz Jon Gravelli Manny Escuela Deal Elizabeta Torres Revenge Playboy X Dwayne Forge United Liberty Paper Francis McReary Patrick McReary Reageren
Gta Bram Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Ray Boccino Vladimir Glebov Derrick McReary Mikhail Faustin Dimitri Rascalov Jimmy Pegorino Jon Gravelli Playboy X Dwayne Forge Francis McReary Patrick McReary Reageren
comrade458 Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 (bewerkt) ik weet niet of jullie de vraag hebben verstaan... Welke opdrachtgevers moet je vermoorden (alle mogelijkheden) en gta bram, dat kan ik neit goedkeuren, omdat er 2 teveel staan (je moet ze vermoorden) Bewerkt: 4 mei 2009 door comrade458 Reageren
Gta Bram Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 (bewerkt) Ray Boccino Vladimir Glebov Derrick McReary Dimitri Rascalov Jimmy Pegorino Jon Gravelli Playboy X Dwayne Forge Francis McReary Ik heb het even bewerkt omdat het (volgens mij) niet klopte. Bewerkt: 4 mei 2009 door Gta Bram Reageren
MrIndependent Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 (bewerkt) ik weet niet of jullie de vraag hebben verstaan... Welke opdrachtgevers moet je vermoorden (alle mogelijkheden) en gta bram, dat kan ik neit goedkeuren, omdat er 2 teveel staan (je moet ze vermoorden) Vladimir Derrick of Francis Jimmy Pegorino of Dimitri Ray Boccino Dwayne of Playboy X Mikhail Faustin[/font] Bewerkt: 4 mei 2009 door hjerpseth Reageren
comrade458 Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 (bewerkt) Ray BoccinoVladimir Glebov Derrick McReary Dimitri Rascalov Jimmy Pegorino Jon Gravelli Playboy X Dwayne Forge Francis McReary Ik heb het even bewerkt omdat het (volgens mij) niet klopte. Nu heb je er een paar vergeten... dit is mijn 3e bericht, dus morgen zal ik opnieuw kijken. Nieuwe EDIT @ HIERONDER Die zijn voor mij juist. Als ik er vergeten ben, zeg het mij dan, maar normaal zijn dit ze. Volgende voor Tommy edit @ hierboven Je bent er veeeel vergeten =) Bewerkt: 4 mei 2009 door comrade458 Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 (bewerkt) Dimitri Rascalov of James Pegorino. Mikhail Faustin. Vladimir Glebov. Trey Stewart( Playboy X) Of Dwayne Forge. Francis McReary of Derrick McReary. Ray Boccino. Eddie Low. Bewerkt: 4 mei 2009 door Tommy-Vercetti Reageren
GTA-top Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 (bewerkt) Dimitri Rascalov of James Pegorino Mikhail Faustin Vladimir Glebov Ivan Bytchkov Cherise Glover Clarence Little PLayboy X of Dwayne Forge Francis McReary of Derrick McReary Darko Brevic Ray Boccino Eddie Low [/font] GTA-top Bewerkt: 4 mei 2009 door GTA-top Reageren
MrIndependent Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Ik dacht je bedoelt storyline figuren Reageren
AXIO Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Ik dacht je bedoelt storyline figurenHij zei: Noem alle opdrachtgevers die je moet vermoorden, die heb je genoemd en als het goed is ben jij straks. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Comrade zei dat Tommy Vercetti het juist had. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Oke dit is een makelijke: welke voertuigen staan er in stevie's garage waar je de Car Thefts heen moet brengen. Reageren
coolgreentea Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Het is een moeilijke, maar misschien weten jullie het puh2.gif In de missie "Lure" van Francis McReary moet je iemand omleggen met een sniper op de 3e verdieping van een gebouw. De persoon zelf zit tv te kijken en jij moet hem lokken. Om hem te lokken kan je natuurlijk de tv kapot schieten, maar in de cutscene staat een telefoonnummer om hem te bellen (met scherpe HD-TV kan je dat ook lezen door in te zoomen met je sniper). Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 (bewerkt) Het is een moeilijke, maar misschien weten jullie het puh2.gifIn de missie "Lure" van Francis McReary moet je iemand omleggen met een sniper op de 3e verdieping van een gebouw. De persoon zelf zit tv te kijken en jij moet hem lokken. Om hem te lokken kan je natuurlijk de tv kapot schieten, maar in de cutscene staat een telefoonnummer om hem te bellen (met scherpe HD-TV kan je dat ook lezen door in te zoomen met je sniper). Ik had eerst een vraag gesteld maar aangezien je nieuw bent op het forum snap ik denk ik wel dat je nog niet wist dat je eerst moest wachten totdat mijn vraag is beantwoordt. als je die van mij goed beantwoord dan mag jij pas een vraag stellen snap je? p.s. Welkom op het forum! Bewerkt: 5 mei 2009 door Tommy-Vercetti Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.