gerbieboy6 Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Die zijn toch stuk? Dus kan je niet weten. Reageren
Gregori Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 (bewerkt) Volgens mij staat er een Schafter in, zover ik het me kan herrineren. Bewerkt: 5 mei 2009 door Gregori Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Die zijn toch stuk? Dus kan je niet weten. ze zijn niet stuk, Stevie is er aan bezig. Reageren
GTA-top Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Blista Compact en een Contender [/font] GTA-top Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Blista Compact en een Contender [/font]GTA-top Right, dat zijn ze! volgende voor jouw Reageren
GTA-top Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Het is een moeilijke sommige denken dat hij nergens spawnt mar mijn vraag is WAAR SPAWNT DE SULTAN RS?? Hij spwant echt ergens want ik ga hem ook wel is halen !!! en hij staat er altijd !!! GROETEN GTA-top Reageren
comrade458 Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 (bewerkt) Het is een moeilijke sommige denken dat hij nergens spawnt mar mijn vraag isWAAR SPAWNT DE SULTAN RS?? Hij spwant echt ergens want ik ga hem ook wel is halen !!! en hij staat er altijd !!! GROETEN GTA-top Achter het huis waar je de truck moet afleveren van missie Truck Hustle (achter de garage in de struiken) Hier? Bewerkt: 5 mei 2009 door comrade458 Reageren
GTA-top Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Het is een moeilijke sommige denken dat hij nergens spawnt mar mijn vraag isWAAR SPAWNT DE SULTAN RS?? Hij spwant echt ergens want ik ga hem ook wel is halen !!! en hij staat er altijd !!! GROETEN GTA-top Achter het huis waar je de truck moet afleveren van missie Truck Hustle (achter de garage in de struiken) Hier? PerfecT!!! de volgende vraag is aan jou ! Reageren
comrade458 Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Yeah!!!!! Hoe heten de lijfwachten van Jimmy Pegorino tijdens de missie Pegorino's Pride? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Oke dit is een makelijke:welke voertuigen staan er in stevie's garage waar je de Car Thefts heen moet brengen. Geen? Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Oke dit is een makelijke:welke voertuigen staan er in stevie's garage waar je de Car Thefts heen moet brengen. Geen? we zijn al met een andere bezig Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Oke dit is een makelijke:welke voertuigen staan er in stevie's garage waar je de Car Thefts heen moet brengen. Geen? we zijn al met een andere bezig Sorry! Ik was op de verkeerde pagina aan het kijken. xD Btw: Hoe kan je nu weten hoe die lijfwachten heten? Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Oke dit is een makelijke:welke voertuigen staan er in stevie's garage waar je de Car Thefts heen moet brengen. Geen? we zijn al met een andere bezig Sorry! Ik was op de verkeerde pagina aan het kijken. xD Btw: Hoe kan je nu weten hoe die lijfwachten heten? Ik heb deze vraag al eens eerder gekregen en goed geantwoord @ Wupie ze zijn er wel, luister maar naar de conversatie in de auto tijdens de rit PS 3 posts op 1 dag Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.