Jump to content

GTA IV quiz

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

brammetje had al teveel gepost, dus post ik maar ff een nieuwe :puh:

Vraag: Wie moet je vermoorden om het huis van Playboy X te krijgen? ( instinkertje :7 )

Bewerkt: door z0nnebril
Geplaatst:

Vraag: Wie moet je vermoorden om het huis van Playboy X te krijgen? ( instinkertje :7 )

Playboy X maar eigenlijk moet je gewoon ff een dag wachten totdat bram weer kan posten...

Geplaatst:

Playboy X maar eigenlijk moet je gewoon ff een dag wachten totdat bram weer kan posten...

ja, en dan de kans lopen dat hij pas 12 uur later reageert :t

het zijn zulke makkelijke vragen, hij raad vast wel weer een ander...

maar jij moet in iedergeval ook nog ff een vraag posten ;)

Geplaatst:

Voor de duidelijkheid: de volgende vraag is nog steeds voor Gta Bram. Heb een beetje geduld, en nu er een nieuwe dag is mag hij ook terug posten.

Geplaatst:

kijk in vind dit wel een leuk topic en wil ook graag dat het blijft bestaan...maar die 24 uur zijn voorbij en die

GTA bram heeft nog niet gereageerd :duh:

dus post ik nu wel een nieuwe ^_^

Vraag: In welk jaartal is Niko geboren?

Geplaatst:

hey heb een beetje geduld he een keer bij een quiz mocht ik de

volgende vraag stellen marr was het vergeten en pas na een week stelde ik een vraag

dus gewoon wachten totdat gtabram een vraag stelt

ontopic: niko is 30 jaar dus is ongeveer in 1977 geboren

Geplaatst:

Gta Bram heeft wel eventjes de tijd, als hij eens een dagje niet aanwezig is of eens vergeet een vraag te stellen is het daarom nog niet aan jou, z0nnebril. Stuur Gta Bram eventueel eens een PB'tje om hem te herinneren. Wacht nu dus maar eventjes voor Gta Bram de volgende vraag stelt. ;)

Geplaatst:
kijk in vind dit wel een leuk topic en wil ook graag dat het blijft bestaan...maar die 24 uur zijn voorbij en die

het was eigenlijk 1978 :puh:

maar je had het wel ongeveer goed, maar je mag geen nieuwe posten want we moeten

wachten op GTA bram :duh:

Geplaatst:

oke we doen het zo (mods zeg dat het niet mag als ik het zo niet mag beslissen) we wachten nog een dag op Bart en als hij dan nog geen vraag heeft gesteld mag comrade458 oke? want hij had de vraag ook goed, alleen later dan Bart, en ik was de vorige vragensteller.

Geplaatst: (bewerkt)

maar je had het wel ongeveer goed, maar je mag geen nieuwe posten want we moeten

omdat die GTA bram maar niet reageerde :duh: eerst poste ik er een om die Gta bram al teveel had gepost...dat mocht niet...toen wachte ik tot er 24 uur voorbij waren...en dat mocht ook niet :roll:

Bewerkt: door z0nnebril
Geplaatst:

omdat die GTA bram maar niet reageerde :duh: eerst poste ik er een om die Gta bram al teveel had gepost...dat mocht niet...toen wachte ik tot er 24 uur voorbij waren...en dat mocht ook niet :roll:

Jongens toch, staat het ergens in de regels dat je gewoon een vraag mag posten als de vragensteller een dagje moet wachten om een vraag te stellen, iemand anders de vraag mag overnemen, of dat als hij 24 uur niet post, iemand anders de vraag mag overnemen? Neen, dus wacht in het vervolg geduldig op de vragensteller af, en als hij na enkele dagen nog geen nieuwe vraag heeft gesteld dan stuur je hem gewoon een Pb'tje (wat ik nu zal doen) en als hij dan nog niet reageert, dan kan je contact opnemen met een moderator, welke je dan waarschijnlijk toestemming zal geven om een volgende vraag te stellen.

Dus nu zullen we nog steeds wachten op een vraag van Gta Bram, welke ik nu een PB zal sturen.

Geplaatst:

Sorry dat het zolang duurde, maar ik geef de vraag aan iemand anders.

In verband met dat mijn opa overleden is, en ik zit nu meer bij mijn oma thuis dan hier. Ik hoop dat jullie dit een beetje begrijpen, sorry dat ik zolang niet gepost heb.

De eerst volgende die hier komt mag de vraag stellen.

Nogmaals sorry.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...