Jump to content

GTA IV quiz

Recommended Posts

Geplaatst:
kijk in vind dit wel een leuk topic en wil ook graag dat het blijft bestaan...maar die 24 uur zijn voorbij en die

GTA bram heeft nog niet gereageerd :duh:

dus post ik nu wel een nieuwe ^_^

Vraag: In welk jaartal is Niko geboren?

het was eigenlijk 1978 :puh:

maar je had het wel ongeveer goed, maar je mag geen nieuwe posten want we moeten

wachten op GTA bram :duh:

omdat die GTA bram maar niet reageerde :duh: eerst poste ik er een om die Gta bram al teveel had gepost...dat mocht niet...toen wachte ik tot er 24 uur voorbij waren...en dat mocht ook niet :roll:

Jongens toch, staat het ergens in de regels dat je gewoon een vraag mag posten als de vragensteller een dagje moet wachten om een vraag te stellen, iemand anders de vraag mag overnemen, of dat als hij 24 uur niet post, iemand anders de vraag mag overnemen? Neen, dus wacht in het vervolg geduldig op de vragensteller af, en als hij na enkele dagen nog geen nieuwe vraag heeft gesteld dan stuur je hem gewoon een Pb'tje (wat ik nu zal doen) en als hij dan nog niet reageert, dan kan je contact opnemen met een moderator, welke je dan waarschijnlijk toestemming zal geven om een volgende vraag te stellen.

Dus nu zullen we nog steeds wachten op een vraag van Gta Bram, welke ik nu een PB zal sturen.

waarom voeren jullie dat dan niet in, dat je na 24 uur een nieuwe mag posten..?? lijkt mij wel zow handig :{

Geplaatst:
waarom voeren jullie dat dan niet in, dat je na 24 uur een nieuwe mag posten..?? lijkt mij wel zow handig :{

Dat zullen wij wel beslissen. Als je suggesties hebt dan kan je deze altijd via PB naar de moderators opsturen, maar niet in dit topic posten.

Nu terug ontopic, enkel quizzen dus!

Geplaatst:

Wie is er nu aan de beurt? Ik heb een week geleden duidelijk gemaakt dat ik geen zin had om een vraag te stellen in verband met mijn opa.

Geplaatst: (bewerkt)
Wie is er nu aan de beurt? Ik heb een week geleden duidelijk gemaakt dat ik geen zin had om een vraag te stellen in verband met mijn opa.

mag ik dan de nieuwe vraag stellen Gta-Bram

en sorry van je opa mijn opa is ook een paar weken terug overleden

Bewerkt: door vice infernusX
Geplaatst:

mag ik dan de nieuwe vraag stellen Gta-Bram

en sorry van je opa mijn opa is ook een paar weken terug overleden

Gta-Bram heeft de vraag gegeven aan de eerste die een vraag wou stellen, en forumrunner heeft die kans genomen, dus nu gaan we verder met forumrunner's vraag.

Kom op, hij is niet zo moeilijk.

het is stubbs4liberty of rep thomas stubbs

Bewerkt: door vice infernusX
Geplaatst:

de nieuwe vraag is: wanneer kom je voor het eerst in aanraking met derrick mcreary :D

laterz Vice

Het eerste dat je van hem hoort is in Waste not Want Knots. Je ZIET hem in de daaropvolgende missie: Three Leaf Clover. In principe kun je Derrick al in de eerste missie van Packie (Harboring A Grudge) zien, want er hangt een foto van hem aan de muur in de woonkamer.

En er hangt een protret van hem aan de muur in het Ierse café in Cerveza Heights. Oftewel, je kan hem al na de eerste missie (The Cousins Belic) zien.

Bewerkt: door Cuban Gangster
Geplaatst:

bedankt voor de informatie cuban gangster dat wist ik niet ik dacht meer aan trea leaf clover

want daar zie je hem pas voor het eerst dus is de volgende vraag voor end of the riot :D:tu::D

Geplaatst:

Welk personage probeerde de american dream na te leven in Florida, maar beslist toch terug te keren naar de straten van liberty city?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...