Platypus Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Wegens gebrek aan inspiratie mag de eerstvolgende die dit leest een vraag stellen Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Bobcat, freeway, packer, patriot, marquisinfernus? Bobcat en infernus zijn goed, freeway is geen auto en patriot en packer ben ik nog nergens tegengekomen patriot is z'n hummer ding in gta 4 >>> Door Hanneswasco: Je reageert op een post van meer dan een jaar geleden. <<< Reageren
Dago58x Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 (bewerkt) Wegens gebrek aan inspiratie mag de eerstvolgende die dit leest een vraag stellen Vraag: Welk persoon krijgt een alleen latend leven die daarna weer door Niko goed wordt? Ik heb het eigenlijk al bijna alles verklapt. Bewerkt: 21 mei 2009 door Dago58x Reageren
cj101 Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Wegens gebrek aan inspiratie mag de eerstvolgende die dit leest een vraag stellen Vraag: Welk persoon krijgt een alleen latend leven die daarna weer door Niko goed wordt? Ik heb het eigenlijk al bijna alles verklapt. Bernie Crane/Florian Cravic? Reageren
Dago58x Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Niet goed. Ik geef een heel makkelijk tip: hij heeft geen wit huidskleur. Reageren
Dago58x Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 Dwayne Forge! Juist, volgende is voor jou. Reageren
cj101 Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 Wie krijg je allemaal als vriend/vriendin? Reageren
vice infernusX Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 (bewerkt) Wie krijg je allemaal als vriend/vriendin? vriendinnen: -Michelle -Kate McReary -Carmen Ortiz -Kiki Jenkins -Alexandra Chilton vrienden: -Roman -little Jacob -Brucie -Dwayne -Packie Bewerkt: 22 mei 2009 door vice infernusX Reageren
cj101 Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 Wie krijg je allemaal als vriend/vriendin? vriendinnen: -Michelle -Kate McReary -Carmen Ortiz -Kiki Jenkins -Alexandra Chilton vrienden: -Roman -little Jacob -Brucie -Dwayne -Packie Is goed, volgende voor jou! Reageren
vice infernusX Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 oke de volgende vraag is: noem een missie waarvan er twee delen zijn groetjes Vice Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 Dit zijn er meerdere: 1.Out of the closet 2.Final interview 3. I'll take her Reageren
Nissan Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 Out of the Closet I Take Her Final Interview en jullie vergeten er nog eentje PEST CONTROL! Reageren
sweet_apple Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 Het is een moeilijke, maar misschien weten jullie het puh2.gif In de missie "Lure" van Francis McReary moet je iemand omleggen met een sniper op de 3e verdieping van een gebouw. De persoon zelf zit tv te kijken en jij moet hem lokken. Om hem te lokken kan je natuurlijk de tv kapot schieten, maar in de cutscene staat een telefoonnummer om hem te bellen (met scherpe HD-TV kan je dat ook lezen door in te zoomen met je sniper). Mijn vraag dus puh2 : Wat is dat telefoonnummer dat je moet bellen om hem voor het raam te krijgen en dood te schieten? >>> Door Hanneswasco: Je snapt het systeem van de quiz niet. Je moet eerst een goed antwoord geven op de laatst gestelde vraag, en als de vragensteller dan zegt dat je deze juist hebt mag jij de volgende vraag stellen. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.