Little Jacob Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Jezus niet de hele tijd van die fkking moeilijke vragen Maak het wel een beetje speelbaar, dit topic Mee eens, maargoed hopelijk iemand die het antwoord weet Reageren
Nissan Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 (bewerkt) Heey Hallow, Ik was nog met een vraag bezig hoor. Als je de vraag goed beandwoord ben jij. Ik was :| Een makkelijke, hij beinvloed echter wel of je Playboy X of Dwayne vermoord hebt[/font] Waarom zat Dwayne in de gevangenis Dan vraag ik hem wel. <== Dit mag dus nietWaar kan je Lawchick (kiki) ophalen, met je eerste date met haar? Bewerkt: 21 mei 2008 door Cuban Gangster Reageren
Big Playahh Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 (bewerkt) Heey Hallow, Ik was nog met een vraag bezig hoor. Als je de vraag goed beandwoord ben jij. Ik was :| Een makkelijke, hij beinvloed echter wel of je Playboy X of Dwayne vermoord hebt[/font] Waarom zat Dwayne in de gevangenis Dan vraag ik hem wel. <== Dit mag dus nietWaar kan je Lawchick (kiki) ophalen, met je eerste date met haar? Dwayne werd gepakt met een drugs deal toch??? pm me aub als ik het goed zou hebben! Bewerkt: 21 mei 2008 door Big Playahh Reageren
Nissan Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Heey Hallow, Ik was nog met een vraag bezig hoor. Als je de vraag goed beandwoord ben jij. Ik was :| Een makkelijke, hij beinvloed echter wel of je Playboy X of Dwayne vermoord hebt[/font] Waarom zat Dwayne in de gevangenis Dan vraag ik hem wel. <== Dit mag dus nietWaar kan je Lawchick (kiki) ophalen, met je eerste date met haar? Dwayne werd gepakt met een drugs deal toch??? pm me aub als ik het goed zou hebben! Je hebt de vraag al voor de helft goed!! Ik mis nog 1 klein stukje. Er was iets bijzonders aan die drugsdeal Reageren
Big Playahh Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Heey Hallow, Ik was nog met een vraag bezig hoor. Als je de vraag goed beandwoord ben jij. Ik was :| Een makkelijke, hij beinvloed echter wel of je Playboy X of Dwayne vermoord hebt[/font] Waarom zat Dwayne in de gevangenis Dan vraag ik hem wel. <== Dit mag dus nietWaar kan je Lawchick (kiki) ophalen, met je eerste date met haar? Dwayne werd gepakt met een drugs deal toch??? pm me aub als ik het goed zou hebben! Je hebt de vraag al voor de helft goed!! Ik mis nog 1 klein stukje. Er was iets bijzonders aan die drugsdeal werd hij neergeschoten? Reageren
Nissan Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Als ie is neergeschoten is ie toch dood Maar dat is het niet. Maak de zin af. De drugsdeal wordt ******* door een informant van de politie Reageren
Big Playahh Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Als ie is neergeschoten is ie toch dood Maar dat is het niet. Maak de zin af. De drugsdeal wordt ******* door een informant van de politie verraden??? Reageren
Big Playahh Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Ja dat is hem, jij mag cool yay eerste keer maar ff ontopic wat wilde Dwayne eigenlijk worden??? (beroep he ) Reageren
NigelSlangen Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Ja dat is hem, jij mag cool yay eerste keer maar ff ontopic wat wilde Dwayne eigenlijk worden??? (beroep he ) politie agent! Reageren
Nissan Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Politie Agent Misschien is dit een 4e post. Maar dat komt omdat ik de andwoorden moest controleren. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 (bewerkt) Heey Hallow, Ik was nog met een vraag bezig hoor. Als je de vraag goed beandwoord ben jij. Ik was :| Politie AgentMisschien is dit een 4e post. Maar dat komt omdat ik de andwoorden moest controleren. Man, laat nou eens iemand anders. Je hebt al 3 vragen achter elkaar gedaan toen straks. Ben eindelijk ff blij dat jij niet meer de vraagsteller bent . Bewerkt: 22 mei 2008 door Kai-ShockWave Reageren
Nissan Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Okey, een hele makkelijke vraag. Waarom had Mallorie een geheime relatie met Vlad? Reageren
G-up94 Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Okey, een hele makkelijke vraag. Waarom had Mallorie een geheime relatie met Vlad? Nigel had toch eerder geantwoord hij mag nu toch bedenken? Reageren
Visser23 Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 (bewerkt) Nigel is. En Cuban. Er was helemaal geen vraag, dus niet zeiken. Jij gaf alleen het antwoord, en verder staat helemaal geen vraag. Niet mee eens --> PM een mod. Jij bepaald de regels niet. Die staan er in de hoofdpost wel. Er was dus geen vraag bezig, dus stel ik hem. @Hieronder: Je hebt trouwens al 5 berichten in de laatste 24 uur. Dat mogen er maar 3 zijn. Denk hierom Bewerkt: 22 mei 2008 door Visser23 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.