Tommy-Vercetti Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 In de Kofferbak van zijn auto: Roman's Taxi. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 kofferbak en vuilniscontainer zijn al 2 keer gezegt. Y Reageren
Nissan Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 Aangezien de vraag waar is, zal het wel de straat zijn ofzo. De straat is Hopper Street. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 In een vuilnisbak. Correct. Beurt is aan jou! Reageren
NickOwnage Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 In een vuilnisbak. Correct. Beurt is aan jou! Hij zit niet in een vuilnisbak. In de achterbak van zijn auto. Toch? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 In een vuilnisbak. Correct. Beurt is aan jou! Hij zit niet in een vuilnisbak. In de achterbak van zijn auto. Toch? Inderdaad, de volgende vraag is dus voor ZakyMontana. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 Oops, het was inderdaad kofferbak. Ik was even in de war met een andere missie! Sorry! Reageren
Nissan Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 (bewerkt) Hannes, hij vraagt waar. Niet waarin . Het waar is Hopper Street. Mag ik? >>> Door Hanneswasco: We gaan niet mierenneuken, dus nee. xD<<< En dan zeggen ze dat mieren sterke dieren zijn XD. Bewerkt: 5 juni 2009 door Cuban Gangster Reageren
ZakyMontana Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Oeh ik mag een vraag stellen. Een makkie voor iemand die luistert tijdens gespreken Wat is Michelle's echte naam?????? Reageren
MrIndependent Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 (bewerkt) Oeh ik mag een vraag stellen. Een makkie voor iemand die luistert tijdens gespreken Wat is Michelle's echte naam?????? Karen Bewerkt: 6 juni 2009 door hjerpseth Reageren
ZakyMontana Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 De volgende vraag is voor Hjerpseth Reageren
MrIndependent Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 Een Simpele ? Waar Kill je Pegorino na kiezen van revenge? [/font] Reageren
MrIndependent Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 Bij de statue of liberty. NEE bijna Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.