Djmaddox Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 (bewerkt) Statue of happiness . EDIT: Gvd, net iets te laat. Bewerkt: 7 juni 2009 door Djmaddox Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 Aan de oostkant van het Statue Of Happiness Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 Aan de voet van het blijheidsbeeld.( Stateu Of Happines). Reageren
MrIndependent Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 Statue of Happiness Ja jij bent End of the riot toch leuk geprobeerd met je 'completere' antwoord . Jammer Maddox Xd. Hij is voor jou Platypus Reageren
Platypus Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Ok, hier komt de vraag: Wie is de neef van Lyle Rivas (Lyle Rivas is die ene die je in de missie 'Search and Delete' moet vermoorden)? Reageren
MrIndependent Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 (bewerkt) Ok, hier komt de vraag:Wie is de neef van Lyle Rivas (Lyle Rivas is die ene die je in de missie 'Search and Delete' moet vermoorden)? Tom Rivas Alias Gay Tony Alias French Tom Bewerkt: 8 juni 2009 door MrIndependent Reageren
Platypus Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 Ok, hier komt de vraag:Wie is de neef van Lyle Rivas (Lyle Rivas is die ene die je in de missie 'Search and Delete' moet vermoorden)? Tom Rivas Alias Gay Tony Alias French Tom Correct (behalve Gay Tony denk ik) Reageren
MrIndependent Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 Ok, hier komt de vraag:Wie is de neef van Lyle Rivas (Lyle Rivas is die ene die je in de missie 'Search and Delete' moet vermoorden)? Tom Rivas Alias Gay Tony Alias French Tom Correct (behalve Gay Tony denk ik) sorry verwarring tony= tom hoe kom ik erop Hoeveel 'Personages' telt GTA IV ? Reageren
Nissan Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 Ligt eraan wat je bedoeld. 54 volgens wikigta, maar als je echt elk personage in de game bedoeld, gok ik op iets van 200 . Reageren
MrIndependent Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 ik bedoelde inderdaad die van Wikigta dat zijn er 54 Your Turn Reageren
Nissan Geplaatst: 10 juni 2009 Rapport Geplaatst: 10 juni 2009 Mag ik iedereen ook een tip geven qua het vragen stellen? Als je vragen stelt die gewoon op Wikigta gevonden kunnen worden, is er een beetje de lol van af. Als je een vraag stelt over specifiek iets ingame dat niet gevonden kan worden, stijgt de fun-meter gegarandeerd . Mijn vraag: Hoe heet de winkel waar Roman gaat pokeren in de missie It's Your Call? Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 10 juni 2009 Rapport Geplaatst: 10 juni 2009 Turning screws? Geen idee of het goed is maar ik kwam op een of andere manier op die naam Reageren
Nissan Geplaatst: 10 juni 2009 Rapport Geplaatst: 10 juni 2009 Beiden zijn fout. Naar bijna alle winkels word in het spel verwijst als Hardware Store, dus ik kan nog enigzins begrijpen dat je aan dat antwoord kwam. Turning Screws? Heb je niet Vice City zitten spelen ofzo . Daar zit een winkel genaamd Screw This, en dat leek er wel wat op ja. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.