Nissan Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Er stond dus, door iemand gepost: Dan doe ik wel Reageren
Big Playahh Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Ja dat is hem, jij mag cool yay eerste keer maar ff ontopic wat wilde Dwayne eigenlijk worden??? (beroep he ) politie agent! dat is goed!! jij mag nigelslangen!!! Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Okey, een hele makkelijke vraag. Waarom had Mallorie een geheime relatie met Vlad? Reageren
Nissan Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 De eerste die nu in dit topic komt mag de volgende vraag stellen Het andwoord op mijn vraag was: zodat Roman minder ''Protection Money'' hoefde te betalen. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 De eerste die nu in dit topic komt mag de volgende vraag stellen Het andwoord op mijn vraag was: zodat Roman minder ''Protection Money'' hoefde te betalen. Volgens mij is NigelSlangen aan de beurt, hij had een goed antwoord op de vraag van Big Playahh. Sinds wanneer bepaal jij wie er aan de beurt is? Reageren
Nissan Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Omdat ik oorspronkelijk nog aan de beurd was. Maar de volgende wie dit lest mocht een vraag stellen. Go ahead Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Ok, wie in Liberty City is de serial killer? Reageren
Nissan Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Gokje, ik denk dat het de kerel is waarvan je de Assasin missie's moet doen. Het zijn er 9 voor de duidelijkheid. Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Gokje, ik denk dat het de kerel is waarvan je de Assasin missie's moet doen.Het zijn er 9 voor de duidelijkheid. Nee, Ik geef wel een hint: Als hij vermoord is, hoor je op weazel news dat ze de serial killer dood hebben gevonden. (lekker cryptisch ) Reageren
Big Playahh Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Omdat ik oorspronkelijk nog aan de beurd was.Maar de volgende wie dit lest mocht een vraag stellen. Go ahead NigelSlangen was ja kun jij de regels niet ofzo??? Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 (bewerkt) Hoe heet die gast nou , ik heb dat stukje gehoord op Weazel News :S EDIT: Is het niet die Eddie Low? Bewerkt: 24 mei 2008 door Kai-ShockWave Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Hoe heet die gast nou , ik heb dat stukje gehoord op Weazel News :SEDIT: Is het niet die Eddie Low? GOED Jij bent! (PS: Ik vind het het raarste personage dat ik ooit in de gta-serie ben tegengekomen ) Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Wie is een van de grootste maffiabazen van Liberty City? Ik zoek één persoon van het totaal aantal grootste maffiabazen in LC die jou opdrachten geeft. Reageren
Platypus Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Wie is een van de grootste maffiabazen van Liberty City?Ik zoek één persoon van het totaal aantal grootste maffiabazen in LC die jou opdrachten geeft. Ik gok op Jimmy Pegorino Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Wie is een van de grootste maffiabazen van Liberty City?Ik zoek één persoon van het totaal aantal grootste maffiabazen in LC die jou opdrachten geeft. Ik gok op Jimmy Pegorino Nee, sorry dat is fout. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.