Bayside Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Marnie Allen, in de straten van Algonquin (Random character missie). Reageren
Gta Bram Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Marnie Allen, in de straten van Algonquin (Random character missie). Goed, volgende voor jou ! Reageren
Bayside Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Wie of wat ben ik? -Ik ben zeldzaam, ik ben maar 1x in het spel -Ik ben ongeloofelijk moeilijk te krijgen -Ik vlieg Reageren
NickOwnage Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Een vliegtuig? Er zitten geen vliegtuigen in GTA:IV Een Helicopter? Reageren
Bayside Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Specifiekere antwoorden graag. Helikopters in het algemeen is het iig niet. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Die Kabelbaan tussen Algonquin en nog een eiland. Reageren
Bayside Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 (bewerkt) Wie of wat ben ik?-Ik ben zeldzaam, ik ben maar 1x in het spel -Ik ben ongeloofelijk moeilijk te krijgen -Ik vlieg Kijk nou is naar m'n hints. -Ik ben zeldzaam, ik ben maar 1x in het spel -Ik ben ongeloofelijk moeilijk te krijgen Hoe kan het dan 'helikopters' of 'kabelbaan' zijn? Nog één hint: -Ik ben zeldzaam, ik ben maar 1x in het spel -Ik ben ongeloofelijk moeilijk te krijgen -Ik vlieg -Ik kom voor in een McReary missie Bewerkt: 27 juni 2009 door Bayside Reageren
NickOwnage Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Heeft het te maken met de Missie: "Babysitting"? Reageren
Cmon1994 Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 The Black Maverick. ^^ Sorry voor Off-topic, maar kan je The Black Maverick dan überhaupt wel krijgen..? Ik zie geen mogelijkheid om 'm te pakken te krijgen,, :$ Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 The Black Maverick. ^^ Sorry voor Off-topic, maar kan je The Black Maverick dan überhaupt wel krijgen..? Ik zie geen mogelijkheid om 'm te pakken te krijgen,, :$ Zie dit topic op GTAFs.com. Mijn vraag: waar is onderstaande Flying Rat te vinden (duid aan met een SnapMap of geef het nummer van op WikiGTA)? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.