Djmaddox Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 We have een winnaar! Cuban Gangster is aan de beurt. Reageren
Nissan Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Ik zit eigenlijk al boven het maximum! Omdat GTA Bram zo goed zijn best doet met de vragen mag hij van mij de volgende vraag stellen . Reageren
Gta Bram Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Ik zit eigenlijk al boven het maximum! Omdat GTA Bram zo goed zijn best doet met de vragen mag hij van mij de volgende vraag stellen . Jippieee Bedankt CG, maar ik moet eerst even peinzen om een goeie vraag te bedenken. Altijd als ik denk dat ik een goede vraag heb, heeft de eerste beste persoon die er komt heb goed... Reageren
Djmaddox Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Nou, weet je er al een? >>> Door Hanneswasco: Dat kan je ook via PB vragen. Gelieve dit dus in het vervolg te doen.<<< Reageren
Gta Bram Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 sorry hoor, maar als er iemand in jou familie in het ziekenhuis ligt, kan jij dan wel 1 2 3 een vraag bedenken? ik ben de laatste dagen telkens niet thuis geweest of ik lag kop over kloten in bed. en op dit moment heb ik helemaal geen zin meer, zoek maar uit wie een vraag stelt... Reageren
Djmaddox Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 (bewerkt) sorry hoor, maar als er iemand in jou familie in het ziekenhuis ligt, kan jij dan wel 1 2 3 een vraag bedenken? ik ben de laatste dagen telkens niet thuis geweest of ik lag kop over kloten in bed. en op dit moment heb ik helemaal geen zin meer, zoek maar uit wie een vraag stelt... nvm De vraag: Hoe heet de grootste boot uit IV? Bewerkt: 9 juli 2009 door Djmaddox Reageren
Mevin Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 (bewerkt) De Platypus Ow sorry niet gezien van bovenste post Bewerkt: 9 juli 2009 door Mevin Reageren
Djmaddox Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Ik kon beter zeggen, grootste bestuurbare boot. Sorry! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 De snelste 4deurs personenwagen die niet gemoddificeert is(dus geen Politie of Taxi-voertuigen e.d.) Reageren
Djmaddox Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 (bewerkt) DF8-90 en Cogcoscenti. Bewerkt: 9 juli 2009 door Djmaddox Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Klopt maar is eigenlijk niet volledig, cognosenti is ook even snel, maar reken het goed, voor jou. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Maak deze zin af: No Hidden... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.