loerelau Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Tot mijn verbazing zijn er overal midnight releases, behalve in de regio amsterdam... weet in ieder geval dat de Mediamarkt er niet aan doet. Gaan jullie wel naar een nachtelijke verkoop van GTA4 en zo ja waar? Reageren
bassen Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Tot mijn verbazing zijn er overal midnight releases, behalve in de regio amsterdam... weet in ieder geval dat de Mediamarkt er niet aan doet. Gaan jullie wel naar een nachtelijke verkoop van GTA4 en zo ja waar? Ik moet ook wachten tot 8 uur 's ochtends, regio groningen Reageren
MarXmaN Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Haarlem ook nergens geloof ik Reageren
Earth Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) Weer een intressant topic (not)! EDIT: Of je hem nou vannacht krijg, of morgenochtend vroeg, paar uurtjes verschil. Bewerkt: 28 april 2008 door Melviin Reageren
loerelau Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik moet ook wachten tot 8 uur 's ochtends, regio groningen 8 Uur is al beter. Er gaat hier volgens mij niets open voor 10 uur. Reageren
BIG_NICO Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 op zijn vroegst 9 uur en op zijn allerlaatst 11 uur ik speel hem toch wel Reageren
loerelau Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Weer een intressant topic (not)! EDIT: Of je hem nou vannacht krijg, of morgenochtend vroeg, paar uurtjes verschil. Laat de hype nou lekker de hype... De verwachting is het mooiste cadeau Reageren
IronBullet Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 In schijndel ook nergens , maar ik heb m tog al gereseveerd . Reageren
Alchemy Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 ik ga nergens heen ik weet wel regio noord dat de mediamarkt leeuwarden open is, ook al woon ik in Groningen. maar heb hem bij bol.com besteld en die komt morgen echt wel! Reageren
008443 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 In Middelburg gaat de MM om 0:00 open en GTA kost maar €49!!!!!! (alleen voor die nacht) Reageren
loerelau Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Oftewel, overal behalve in de hoofdstadsch des landsch...! Klote zooi, wilde het eigenlijk nog vanavond halen, gewoon voor de heb... Reageren
Valkenburger Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Weer een intressant topic (not)! EDIT: Of je hem nou vannacht krijg, of morgenochtend vroeg, paar uurtjes verschil. Ik heb hem over 4 uur, das toch veel beter dan morgenochtend in mijn ogen. Weer een nacht zonder GTA4 trek ik niet hoor Dus inderdaad, logisch en interessant topic Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.