claud Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 de titel zecht het al. er is hier een reden voor. mijn ps2 versie heeft kuren en nu heb ik hem op de pc staan. alleen ik had net al een safegame gedownload, een die deed het niet doordat ik v.1 heb. ik heb deze safegame dringend nodig en kan hem niet vinden. Reageren
Visser23 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik snap niet wat je wil, maar je hebt dus versie 1? Dan ga ik er maar vanuit dat je een 100% savegame wil, op V1. Hier is een 100% savgame van Versie 1. -------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ook kan je (als je dat wil) naar Versie 2 gaan. Daarvoor heb je wel de versie 2 files nodig. V2 files Vervang de V1 files door de V2 files, en probeer dan te spelen Je kan dan dus Versie 2 savegames spelen. Alle savegames, meeste zijn V2 Reageren
claud Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 thank you. thank you very much! frienden zijn? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.