StrongBongSmoke Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Hey, ik had gelezen dat je waarschijnlijk sigaretten kon kopen.(en roken natuurlijk) Maar weet iemand of dit waar is? P.S. als iemand wil zeggen waarom moet hier nou weer een topic voor gemaakt worden typ dan liever helemaal niks. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Geen idee, denk wel dat het kan. Maar of het het merk Marlboro zal zijn... ik weet het niet. Denk eerder een parodie erop Reageren
Vercetti29 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Zeker Rocksigar ofzoiets, of een of andere illigale naam. Smoke-Till-U-Die is ook echt een GTA titel Reageren
Little Jacob Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Idd, die reclame in san andreas; "lets smoke the smokers - Kill everyone who smokes" Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Zal wel Redwood Cigarettes zijn, daar had je ook reclame van op de radio in andere GTA's die marlboro vond ik wel een leuke topic naam Reageren
deserteaglenick Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik hoop zeker dat je kan roken altijd wel leuke toevoeging aan t spel. De merken zullen inderdaad wel andere namen hebben dan in t echt. zoiets als : chokes of cancer Reageren
loerelau Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Lijkt me sterk, en met een echt merk al helemaal... Maar zo een gek idee is het niet, een rokend mens.. Reageren
nljesse Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) de mensen om je heen wel wrom kijk iedereen hier nou naar ??? [/font] Bewerkt: 28 april 2008 door nljesse Reageren
Vercetti29 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) de mensen om je heen welwrom kijk iedereen hier nou naar ??? [/font] Omdat Je heel grappig bent Waarom kijk je hier nou naar [/font] Bewerkt: 28 april 2008 door Vercetti29 Reageren
Little Jacob Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Omg we gaaan offffffffftopicccccccccccccccccccccc [/font] Ontopic: mij lijkt dat roken iig wel leuk Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik hoop niet als het kan, zoals je kan wiet roken in Saints row. 1 trekkie en dan verdwijnt die weer uit je hand. kan echt niet wachten tot morgen[/font] Reageren
BIG_NICO Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) en dat het beeld wazig wordt en lijp gaat doen oja niet te vergeten dat hij na teveel drugs (al die rotzooi)moet kotsen Bewerkt: 28 april 2008 door BIG_NICO Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 en dat het beeld wazig wordt en lijp gaat doen oja niet te vergeten dat hij na teveel drugs (al die rotzooi)moet kotsen hahah ja als je te veel smokede ging die kuchen[/font] en als je teveel ging zuipen of mixen kotsen. Zou er ook Logger Beer zijn ? Reageren
BIG_NICO Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 en dat het beeld wazig wordt en lijp gaat doen oja niet te vergeten dat hij na teveel drugs (al die rotzooi)moet kotsen hahah ja als je te veel smokede ging die kuchen[/font] en als je teveel ging zuipen of mixen kotsen. Zou er ook Logger Beer zijn ? wie weet Reageren
deserteaglenick Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Zal wel Redwood Cigarettes zijn, daar had je ook reclame van op de radio in andere GTA'sdie marlboro vond ik wel een leuke topic naam Volgens mij ook ik heb die reclame ook gezien op een bord in gta:VCS en in gta san andreas dat t niet slecht voor kinderen is ofzo:P Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.