Jump to content

GTA IV in Frankrijk

Recommended Posts

Geplaatst:

Oke, ik snap dat iedereen ONWIJS blij is dat GTA 4 over een paar uur in de winkels licht, maar voor mij en mijn broer is er echt een probleem. Ik ben nu namelijk op vakantie in frankrijk, en aangezien de fransen zo onwijs LUI zijn weten we echt niet waar we GTA kunnen krijgen, misschien weet iemand hier meer over? Ik zit in Saint Tropez, dat is in het zuiden van frankrijk, het enige wat ik tot nu toe weet is dat 1 winkel (De FNAC) die is hier ander half uur rijden vandaan, die krijgt hem 30 April. Maar daar kunnen wij echt niet meer op wachten, kan iemand ons helpen? IK HOOP HET! Alvast bedankt.

Timothy.

Geplaatst:

ik weet niet hoe ik je zo moeten helpen. en het is maar 1 dag. daar kan je toch nog wel op wachten. en hebt je je console meegenomen

Geplaatst:

Sorry heb geen idee, zijn er niet wat Mediawinkeltjes in de buurt.

Maar heb je bij je op vakantie wel een Xbox of Playstation?

ps. Fijne vakantie nog ;)

Geplaatst:
Oke, ik snap dat iedereen ONWIJS blij is dat GTA 4 over een paar uur in de winkels licht, maar voor mij en mijn broer is er echt een probleem. Ik ben nu namelijk op vakantie in frankrijk, en aangezien de fransen zo onwijs LUI zijn weten we echt niet waar we GTA kunnen krijgen, misschien weet iemand hier meer over? Ik zit in Saint Tropez, dat is in het zuiden van frankrijk, het enige wat ik tot nu toe weet is dat 1 winkel (De FNAC) die is hier ander half uur rijden vandaan, die krijgt hem 30 April. Maar daar kunnen wij echt niet meer op wachten, kan iemand ons helpen? IK HOOP HET! Alvast bedankt.

Timothy.

als ik jou was zou ik gewoon ff wachten als je terug kom zijn der nog zat die je online kan bestellen

bij bol .com of zo :cya:

Geplaatst:

Ja wij hebben Xbox bij, en aangezien het over een paar dagen toch wat minder weer word, kunnen we gta spelen. Maar het is echt heel slecht hier qua media, er zit niet een game winkeltje of iets hier in de buurt, en als er een zit zijn het van die luie mensen die pas iets in de winkel gaan leggen wanneer ze er zin in hebben, maar iig al bedankt voor jullie reacties, en ik ga maar eens kijken hoe we het gaan doen. En ik kan trouwens ook echt niet wachten tot dat ik terug in nederland ben, want dat is pas over 2 weken. ;)

Geplaatst:

ai ai, I guess.

Ja ik denk als er niks in de buurt is dat je dan een stuk(je) zal moeten rijden om een media winkel tegen te komen. Of wachten, of idd ergens online bestellen.

Geplaatst: (bewerkt)

druk op start en dan kan je ergends wel een game shop vinden in je map :schater: nee maar kan je niet op internet kijken naar de stad waar jullie zitten en kijk of daar info in staat over winkels??

Bewerkt: door battle1970
Geplaatst:

Niks tegen jouw hoor maar ik vind dat je het wel kan overdrijven:

1. Je gaat toch niet gamen op je vakantie?

2. je kan toch wel 1 dagje wachten?

Er zijn meerdere mensen die zo hypen ik ook een beetje maarja ik ga morgen ook op vakantie... Ik heb misschien net genoeg tijd om hem te installeren en 1 uurtje te spelen :D

Nog veel plezier op vakantie maar ik kan je helaas niet helpen :N

Geplaatst:

Lol ik kan met gemak wachten tot er een gta5 uitkomt en wat maakt het uit of je gta nou over 1 dag of 2 dagen speelt

Geplaatst:

Er is een klein verschil tussen de Franse en Nederlandse versie. Zo zal het boekje en doosje bij voorbeeld in het Frans zijn. Echter is het hele spel gewoon in het Engels.

In Frankrijk heb je diverse grote Mediamarkt achtige ketens. Tevens ben ik laatst in de zomer nog in een zeer grote boekenketen geweest in een grotere Franste stad die behalve veel boeken ook DVD's en dus games had.

Het beste kan je het denk gewoon aan een Fransman vragen waar je moet zijn.

Behalve dat als je toegang hebt tot internet neem ik aan dat je gewoon kan zoeken naar een winkel in de buurt.

Geplaatst:

Ik ben in het verleden ook die kant op geweest,

Weet dat in het plaatsje Frejus grote supermarkt zit met daarin een gameshop.

Misschien dat zij hem hebben (is half uur/drie kwartier rijden).

fijne vakantie nog!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...