Jump to content

GTA IV in Frankrijk

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Er zit een regiolock op GTA IV, dus ik zal het niet doen!!! NIET DOEN!

Bewerkt: door kxk90
Geplaatst:
Niks tegen jouw hoor maar ik vind dat je het wel kan overdrijven:

1. Je gaat toch niet gamen op je vakantie?

2. je kan toch wel 1 dagje wachten?

niet als het Gta IV is :engel:

Geplaatst:

Ik ging vandaag naar de mediamarkt in Duitsland.

Dus ik zie daar Gta staan maar alles was vertaald naar het duits.

Dat vond ik wel jammer dus maar niet gekocht.

Maar als ik jou was zou ik het gewoon in Nederland kopen. Dadelijk gaat de cd kapot en dan moet je naar Frankrijk :puh:

Geplaatst:
Lol ik kan met gemak wachten tot er een gta5 uitkomt en wat maakt het uit of je gta nou over 1 dag of 2 dagen speelt

Iedreen wil graag op de release spelen, Waaronderen ik ook.

Ik wil graag weten hoe de game is, het belooft heel erg veel zeggen ze.

Geplaatst:
Er zit een regiolock op GTA IV, dus ik zal het niet doen!!! NIET DOEN!

Jouw reactie slaat nergens op, want de wereld is verdeeld in 6 (media)regio's, te weten

Regio 1: VS + Canada

Regio 2: Europa, Arabië, Zuid-Afrika, Japan en Groenland

Regio 3: Midden en Zuid-Amerika, Zuid-Oost Azië, met uitzondering van Noord en Zuid Korea

Regio 4: Oceanië

Regio 5: Rusland en Afrika

Regio 6: China en Noord en Zuid Korea

Weten we dat ook weer ;)

Geplaatst:

Je moet in Saint-Tropez gewoon ff een grote supermarkt instappen waar ze allerlei shit hebben. Vaak zijn de Eleclerc (ofzo) redelijk groot. Daar heb je kleding, gereedschap en elektronica, in een winkel. Succes

Geplaatst:

of je bestelt hem bij zo'n franse site waar ze online dingen verkopen, zoals hier bol.com enz.

en je laat het op je franse vakantie adres afleveren

Geplaatst:

ik zou hem in Nederland kopen want toen ik een game in Frankrijk kocht ben ik hard belazerd door die Franse boer :N:cry:

Geplaatst: (bewerkt)

Maar als ik jou was zou ik het gewoon in Nederland kopen. Dadelijk gaat de cd kapot en dan moet je naar Frankrijk :puh:

wist je nog niet dat duitsers echt alles !!! vertalen niet normaal van tv series tot games

of je bestelt hem bij zo'n franse site waar ze online dingen verkopen, zoals hier bol.com enz.

www.bol.fr :puh:

Bewerkt: door rdewit
Geplaatst:

wist je nog niet dat duitsers echt alles !!! vertalen niet normaal van tv series tot games

www.bol.fr :puh:

Ze vertalen echt alles idd. Ben een keer zo stom geweest toen ik net voor mn vakantie een ps3 had gekocht daar een exemplaarvan NFS te kopen en die kon ik enkel in het Duits spelen. Nou is mijn Duits prima maar het doet toch wel heel erg afbreuk aan een game................

Geplaatst:

Bedankt voor jullie hulp, maar het is me al gelukt om GTA IV te halen, in de meest vage winkel heb ik hem gevonden en hij hing echt onder aan de rij van spellen net alsof hij er al een paar jaar hing, maar dat maakt niet uit , ik heb hem iig. Dus ik ben al blij genoeg. Veel game plezier.

Timothy.

Geplaatst:
Bedankt voor jullie hulp, maar het is me al gelukt om GTA IV te halen, in de meest vage winkel heb ik hem gevonden en hij hing echt onder aan de rij van spellen net alsof hij er al een paar jaar hing, maar dat maakt niet uit , ik heb hem iig. Dus ik ben al blij genoeg. Veel game plezier.

Timothy.

Was hij niet in het Frans..? :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...