Jump to content

TNT up-to-date


RJetli

Recommended Posts

ik keek effe op de site van TNT en zag dit staan:

Laatste update: 28 april 2008, 12.15 uur

Voor morgen 29 april zijn er door de vakorganisaties stakingen aangekondigd in Rotterdam. Tot deze staking is opgeroepen in reactie op de impasse in het cao-overleg met TNT Post (zie eerdere berichtgeving).

Voor zover op dit moment bekend, zal de actie leiden tot mogelijk minder postbezorging en vertraging van de postverwerking in postcodegebieden 2900-3399 en 4300-4999. Voor meer details verwijzen wij u graag naar ‘Meest gestelde vragen’.

Bijzondere poststromen, zoals rouwpost en diagnostische zendingen, zijn uiteraard veiliggesteld en vinden gewoon doorgang.

Op woensdag 23 en vrijdag 25 april vonden soortgelijke acties plaats in respectievelijk Den Haag en Amsterdam.

De ontstane achterstand in de postbezorging en -verwerking in de regio Den Haag is inmiddels weggewerkt, waardoor u hier weer de kwaliteit van ons kunt verwachten die u gewend bent. In de regio Amsterdam is de verwachting dat er vanaf vandaag, 28 april, geen achterstand meer is.

:dans: ik hoop dat ik em morge vroeg krijg :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja idd, maarja ik laat het nu maar zo. Anders ga ik me overal zorgen om maken. Ik ga ervan uit dat het morgen binnen is en zo niet; ja helaas :cab:

Laten we nog even wachten tot morgen :klap:

weet jij wanneer ik een bericht van bol.com krijg, met de datum/tijd van de bezorging :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het vervelende is dat het dan niet bij een dagje blijft. Ten slotte word er op koningendag (woensdag) en hemelvaartdag(donderdag) ook geen post bezorcht. Dan krijgen we hem pas vrijdag dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Het vervelende is dat het dan niet bij een dagje blijft. Ten slotte word er op koningendag (woensdag) en hemelvaartdag(donderdag) ook geen post bezorcht. Dan krijgen we hem pas vrijdag dus.

Inderdaad :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk zo, ik heb ook net een bericht gekregen dat het verzonden is. Nog even wachten en het staat er waarschijnlijk (is bij meerdere al zo) ;)

YESSSSS ik heb een bericht van bol.com ontvangen whahahaha :tu::eten::D:tu::eten::dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk zo, ik heb ook net een bericht gekregen dat het verzonden is. Nog even wachten en het staat er waarschijnlijk (is bij meerdere al zo) ;)

YESSSSS ik heb een bericht van bol.com ontvangen whahahaha :tu::eten::D:tu::eten::dans:

Mooi :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...