nuna89 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 ik heb laatst garry's mod 10 gekocht alleen als ik creat multiplayer doe in garry's mod, dan kan niemand mij joine vroeger deed je sv_lan 0 en dan kon iedereen je joine maar dat werkt op 1 of andere manier niet meer heeft iemand een idee hoe je nu een server kan starten? Reageren
battle1970 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 ik heb laatst garry's mod 10 gekocht alleen als ik creat multiplayer doe in garry's mod,dan kan niemand mij joine vroeger deed je sv_lan 0 en dan kon iedereen je joine maar dat werkt op 1 of andere manier niet meer heeft iemand een idee hoe je nu een server kan starten? heey ik heb ook gmod 10 en alles gaat nu van zelf maar het probleem is een server met 1 persoon is niet aantrekkelijk voor andere players dus het duurt wat langer voor dat ze komen als je al 2 players in je server heb komen ze om de paar minuten dit heb ik met evaring ALTIJD en als dit niet werkt? kan je je vraag kwijt bij http://forums.facepunchstudios.com/ ( de offical forum van gmod) Reageren
nuna89 Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 ik heb laatst garry's mod 10 gekocht alleen als ik creat multiplayer doe in garry's mod,dan kan niemand mij joine vroeger deed je sv_lan 0 en dan kon iedereen je joine maar dat werkt op 1 of andere manier niet meer heeft iemand een idee hoe je nu een server kan starten? heey ik heb ook gmod 10 en alles gaat nu van zelf maar het probleem is een server met 1 persoon is niet aantrekkelijk voor andere players dus het duurt wat langer voor dat ze komen als je al 2 players in je server heb komen ze om de paar minuten dit heb ik met evaring ALTIJD en als dit niet werkt? kan je je vraag kwijt bij http://forums.facepunchstudios.com/ ( de offical forum van gmod) hey maar alles gaat dus van zelf hoef je niks meer intestellen? want als ik een server maak kan er niemand joine:S ik wou het met een paar vrienden doen alleen geen van ons kan een server maken waarbij iedereen kan joine niemand ziet de gemaakte server. dit probleem had ik bij gmod 9 in het begin niet en vorig jaar toen we het wouden starten hadden ze het zelfde probleem. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.