gta dylan Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 ok er zijn heel veel feiten bekend over gta4 en ik ga hem morge ook hebben maar toch vraag ik het nu omdat ik niet kan wachten lol. kan Nico zwemmen? Reageren
Scarface92 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) Ja, je kunt zwemmen dat is bekend gemaakt. Alleen kun je niet onder water duiken Bewerkt: 28 april 2008 door GrandTheftTwanO Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Was er niet ook een zwemclub? Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ja, je kunt zwemmen dat is bekend gemaakt. Alleen kun je niet onder water duiken Nergens voor nodig. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) Niko kan zwemmen. Alleen niet onder water (dacht ik ergens gelezen te hebben) EDIT: telaat Bewerkt: 28 april 2008 door Little Jacob Reageren
mattetoet Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 nioet dat ik dat duiken zo boeiend vond eigelijk ... Reageren
bennie-b Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ja, je kunt zwemmen dat is bekend gemaakt. Alleen kun je niet onder water duiken jep vind op zich nie erg . deed het in SA maar 1 keer bij die missie met de chinese vluchtelingen maar verder ook nie. Reageren
gta dylan Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) het was toch handig voor als je met een auto of een ander voertuig in het water reed. dus ik moet het zwemen voorstellen zoals bij gta: vice city stories? Bewerkt: 28 april 2008 door gta dylan Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 het was toch handig voor als je met een auto of een ander voertuig in het water reed.dus ik moet het zwemen voorstellen zoals bij gta: vice city stories? Ja dat vraag ik me ook af wat als je In IV in de water rijd zonder uit de stappen? Zul je allemaal haaien zien! Reageren
DdJDean Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ja dat vraag ik me ook af wat als je In IV in de water rijd zonder uit de stappen?Zul je allemaal haaien zien! Ik denk dat je health dan op gaat (je verdrinkt dus). En er komen echt geen haaien zoals in VC en SA, het is immers in Liberty City. En ze wouden het zo realistisch mogelijk houden dus haaien komen er vrijwel zeker niet in. Reageren
frankyyguy Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 nioet dat ik dat duiken zo boeiend vond eigelijk ... je kan wel duiken, alleen blijf je niet onder water ook zie het niet onder water Reageren
frankyyguy Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ja dat vraag ik me ook af wat als je In IV in de water rijd zonder uit de stappen?Zul je allemaal haaien zien! Ik denk dat je health dan op gaat (je verdrinkt dus). precies zoals in het echte leven dus Reageren
michaellangelo Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik wil gta 4 zooooo graag alleen ik heb geen x-box of playstation 3 Weet iemand wanner die op de pc komt? alvast bedankt Reageren
aeroxthm Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik wil gta 4 zooooo graag alleen ik heb geen x-box of playstation 3 Weet iemand wanner die op de pc komt? alvast bedankt in de zomer of helemaal niet (ik hoop het laatste ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.