Venzio Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Omdat de meesten om 12u een topic gaan openen met Gta:IV is er nu enz. kunnen we dit beter niet doen want er zal wel een Mod/Admin zijn die er een opent en die van jullie zullen vast gesloten worden dus jullie kunnen het beste gewoon wachten met het topic die door Mod/Admin word geopent Vinden jullie Admins/Mods dit topic niet goed of mag je ik het niet maken sluit het maar! Reageren
Little Jacob Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Hell ya Venzio for President Reageren
Alchemy Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 ik denk dat om 00:00 vanacht alles opgaat op dit sub gtaIV forum. eastereggs etc.. ik maak iig geen topic aan of wat dan ook ik zie het wel verschijnen op het forum! Reageren
DdJDean Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Omdat de meesten om 12u een topic gaan openen met Gta:IV is er nu enz. kunnen we dit beter niet doen want er zal wel een Mod/Admin zijn die er een opent en die van jullie zullen vast gesloten worden dus jullie kunnen het beste gewoon wachten met het topic die door Mod/Admin word geopentVinden jullie Admins/Mods dit topic niet goed of mag je ik het niet maken sluit het maar! Ik denk niet dat je hier zomaar een topic over kunt openen. En dan nog: je kunt het niet voorkomen, maar er zullen genoeg Mods zijn om het hier een beetje onder controle te houden. Reageren
BIG_NICO Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 ik zal hier dan toch niet zijn ben nog druk bezig met mijn mooie dromen over gta IV Reageren
ReVeRt Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 om 12 uur ben ik wss niet meer opt forum te vinden. Ik ga morgen zelf spel halen na het werk dus ik wil vanaaf niks van spoilers of wat dan ook zien:P Reageren
philippe58 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Bolgens mij is het hier zelfs zo stil de komende dagen omdat iedereen GTA: IV aan het spelenvis dat er amper nog gepost wordt! Reageren
dynastus Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Bolgens mij is het hier zelfs zo stil de komende dagen omdat iedereen GTA: IV aan het spelenvis dat er amper nog gepost wordt! ik wacht gewoon een paar dagen tot ik gta4 ga kopen dus dan ik een keer op een rustig gta4 forum zitten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.