Fiegel5 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik heb weer even wat geprobeert: Graag wat tips voor de volgende keer, en graag een tut waar het nog makkelijk maar met wat efecten enzo... MVG, Fiegel5 Reageren
BIG_NICO Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 wel wat minder als de vorige maar ja ik kan het niet respect Reageren
Jay; Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) Ik weet uit de vorige keer, dat je nog wat moeite hebt met Photoshop. Toch vind ik deze voor een beginner best goed gelukt. Ik heb wat kritiekpunten maar die horen er nou eenmaal bij en zijn (meestal) erg leerzaam. Om te beginnen vind ik je tekst een beetje standaard. De plaatsing is goed maar links vind ik dat het de helft van de signature bedekt. Dit kan jij mooi hebben gevonden maar ik zie het liever in een mooi hoekje geplaatst. Je had bijvoorbeeld wat met effecten kunnen klooien om het links op te vullen en zodanig de tekst te vervangen. De render is goed geplaatst en je hebt je best gedaan om hem in te blenden, die is dus redelijk geslaagd voor een beginner. Wel had je bij de achtergrond iets meer kunnen doen. Effecten zorgen voor erg veel opvulling en met wat dikker brushen zal het er beter uit zien. Jammer genoeg heb je geen border, dat viel mij in ieder geval meteen op. Het ziet er een stuk mooier uit als je een border gebruikt, niet alleen is het professioneler maar het zorgt ook voor wat meer duidelijkheid, opvulling en stijl. Ik heb wat links voor je opgezocht die misschien nog van pas kunnen komen. Hier vind je een lijst met alle tutorials op het forum. Ze staan op alfabet dus het moet niet al te moeilijk zijn om een goede te vinden. Als je een specifieke tutorial zoekt en je kan hem niet vinden of hij staat er tussen, staat mijn inbox altijd voor je open. Ik ken er namelijk wel een paar en anders geef ik wel andere sites. Hier vind je een mooie tut over hoe je een 3 pixel border moet maken. Hij is niet moeilijk en er staat duidelijk weergegeven hoe je het precies moet doen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt, ik wens je dan ook veel succes Fiegel! Bewerkt: 28 april 2008 door Jay; Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 29 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2008 (bewerkt) Is dit beter: ? Bewerkt: 29 april 2008 door Fiegel5 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.