XIDESIGN Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) Midnight Launches Nederland Het leek mij wel leuk om zo 4 uur van te voren nog een mooi overzicht te maken van welke winkel, waar en om welke tijd midnight launches uitvoeren. Ik heb eigelijk alleen nog maar Media Markt - Eindhoven gehoord. Maar vroeg me af of alkmaar ook open was. Dus als je wat weet please help en zet het netjes neer Zaak naam : Plaats : Tijd : Doe dit alleen als je het zeker weer. Hier een link met sommige winkels http://lighteye.nl/gta-iv/beschikbaarheid/ Bewerkt: 28 april 2008 door XIDESIGN Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Dan bel je toch effe Reageren
Little Jacob Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Leuk topic... Sorry ik weet het eigenlijk niet Reageren
Valkenburger Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Bij Game-mania moet je pre-order hebben geplaatst.... Reageren
XIDESIGN Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Hier een link met sommige winkels http://lighteye.nl/gta-iv/beschikbaarheid/ Reageren
MarXmaN Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Hier een link met sommige winkelshttp://lighteye.nl/gta-iv/beschikbaarheid/ Hey man, als er bij midnight launch 3 staat, wat houdt dat in? Lijkt me toch niet dat ze 3 exemplaren hebben liggen he? Of ze moeten burgeroorlogen willen veroorzaken Reageren
Rund5 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Hier een link met sommige winkelshttp://lighteye.nl/gta-iv/beschikbaarheid/ Hey man, als er bij midnight launch 3 staat, wat houdt dat in? Lijkt me toch niet dat ze 3 exemplaren hebben liggen he? Of ze moeten burgeroorlogen willen veroorzaken Lijkt mij niet, heb ook begrepen dat de grotere media winkels (mediamarkt) +- 100 stuks van binnen hebben, en de wat kleinere winkels stuk of 10 a 15. Reageren
DJRobin Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Mooi bij ons in de buurt een midnight launche! Reageren
MarXmaN Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Maar wat zal die 3 inhouden dan? Dat ik niet kansloos naar de winkel loop en tegen een dichte deur aanren, dat kan pijnlijk zijn met de snelheid waarmee ik dat spel wil halen. Reageren
DjonJuan Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 dat kan pijnlijk zijn met de snelheid waarmee ik dat spel wil halen. LOL Wil het trouwens ook wel weten voor Rotterdam of ze hier 's nachts releasen.. Reageren
loerelau Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Iemand in Amsterdam nog naar een midnight release? Reageren
philippe58 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) Leuk topic...Sorry ik weet het eigenlijk niet KIJK aan dit soort post hebben we dus niks! EDIT: Trouwens aan de mijne ook niet... :$ Bewerkt: 28 april 2008 door philippe58 Reageren
loerelau Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Leuk topic...Sorry ik weet het eigenlijk niet KIJK aan dit soort post hebben we dus niks! EDIT: Trouwens aan de mijne ook niet... :$ Wil eigenlijk ook het liefst om 12 uur een exemplaar, maar woon in regio Amsterdam en hier is niets! (Kutdorp! ) Reageren
Dwyane Wade Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 de koorts bereikt intussen stilaan zijn hoogtepunt (mijn vrouw loopt te zeuren omdat ik gisteren geen zin heb om met haar op stap te gaan maar voor deze 'onzin' wél het huis uit ga...) ik kan niet meer wachten, ik denk dat ik het nog uithou tot 23.40 stip en geen minuut langer voor ik de auto in spring (winkel is 2 minuutjes rijden). ik ben benieuwd. zou er (hier in Aalst, belgië) echt zoveel volk om middernacht op een doordeweekse dag om een spel gaan? krijgen we toestanden te zien zoals op tv wanneer bv. de nieuwe Harry Potter ook om middernacht in verkoop ging? Reageren
eggie123 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 in enschede voor de pre orders van hengelo ov en enschede gameshoptwente (hebben ergens speciaal iets afgehuurt) op de site staat waar gameshoptwente enschede alleen voor pre orders www.gameshoptwente.nl Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.