Kloep Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) Ik heb ook maar weer eens wat gemaakt, al weer 3 dagen geleden Deze is voor mijn eigen Forumsite. Tips en Rates? Bewerkt: 28 april 2008 door Kloep Reageren
Tieess Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 De achtergrond is erg mooi. Maar dat lettertype... Daar verpest je de hele sig mee. Sowieso omdat het nauwelijks te lezen is, alleen als je er heel goed je best op doet. (trouwens, wat linksboven staat kan ik ook echt niet lezen). En de rode kleur is ook niet mooi. Probeer dus aan het lettertype wat te doen en de kleur daarvan. Ondanks het lettertype en alles geef ik je toch een 8/10 Reageren
Kloep Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 linksboven staat "Admin". En het is idd wel wat moeilijk te lezen Reageren
Hackman Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) De achtergrond is echt perfect alleen de tekst is veel te groot en lelijk en past niet bij de rest... En hij is te simpel... Witte tekst met een zwarte border zou mooi zijn alleen dan moet je wel het juiste lettertype pakken... Hier en hier kun je fonts downloaden... Bewerkt: 28 april 2008 door hackman Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.