.:TOM:. Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) Hallo allemaal Gebaseerd op de mod op gtaforums.com van goin-god genaamd Bullet time (gebaseerd op max payne) wil ik ook een soortgelijk iets maken maar dan wat anders. Op de manier dat ik dan dacht hoe Max Payne ging maar toch fout bleek Hoe dan ook , ik zit hier maar wat te typen en eigenlijk waar het om gaat is dat mijn scm maar blijft crashen en ik niet helemaal weet hoe het komt. Het eerst stuk tot en met :BULLETIME_1 is zeker correct. // This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 04.08.2007 DEFINE OBJECTS 1 DEFINE OBJECT SANNY BUILDER 3.01 DEFINE MISSIONS 1 DEFINE MISSION 0 AT @BULLETIME DEFINE EXTERNAL_SCRIPTS 0 // Use -1 in order not to compile AAA script DEFINE UNKNOWN_EMPTY_SEGMENT 0 DEFINE UNKNOWN_THREADS_MEMORY 0 {$VERSION 3.1.0023} //-------------MAIN--------------- thread 'MAIN' 01F0: set_max_wanted_level_to 6 set_wb_check_to 0 00C0: set_current_time_hours_to 8 minutes_to 0 04E4: unknown_refresh_game_renderer_at 2488.56 -1666.84 Camera.SetAtPos(2488.56, -1666.84, 13.38) $PLAYER_CHAR = Player.Create(#NULL, 2488.56, -1666.84, 13.38) $PLAYER_ACTOR = Actor.EmulateFromPlayer($PLAYER_CHAR) 07AF: $PLAYER_GROUP = player $PLAYER_CHAR group Camera.SetBehindPlayer set_weather 0 wait 0 Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "PLAYER_FACE", "HEAD", Head) Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "JEANSDENIM", "JEANS", Legs) Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "SNEAKERBINCBLK", "SNEAKER", Shoes) Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "VEST", "VEST", Torso) Player.Build($PLAYER_CHAR) Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True fade 1 0 select_interior 0 014B: $PARKED = init_parked_car_generator #BUFFALO color -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 2493.935 -1669.153 13.33595 angle 90.0 014C: set_parked_car_generator $PARKED cars_to_generate_to 101 0005: $VICTIM = -1 04ED: load_animation "FIGHT_C" 0629: change_integer_stat 181 to 4 016C: restart_if_wasted_at 2027.77 -1420.52 15.99 angle 137.0 town_number 0 016D: restart_if_busted_at 1550.68 -1675.49 14.51 angle 90.0 town_number 0 0180: set_on_mission_flag_to $ONMISSION // Note: your missions have to use the variable defined here $DEFAULT_WAIT_TIME = 250 03E6: remove_text_box 0417: start_mission 0 // Initial 1 :MAIN_347 wait $DEFAULT_WAIT_TIME 00BF: $TIME_HOURS = current_time_hours, $TIME_MINS = current_time_minutes jump @MAIN_347 :BULLETIME wait 0 if 00E1: player 0 pressed_key 8 jf @BULLETIME :BULLETIME_1 04C4: store_coords_to $X $Y $Z from_actor $PLAYER_ACTOR with_offset 0.0 1.0 0.0 :BULLETIME_2 wait 0 if 00EC: actor -1 0 near_point $X $Y $Z radius 1.0 1.0 jf @BULLETIME_CLEAN :BULLETIME_3 08E5: get_actor_in_sphere $X $Y $Z radius 1.0 handle_as $VICTIM :BULLETIME_4 wait 0 if 00EC: actor $VICTIM 0 near_point $X $Y $Z radius 1.0 1.0 jf @BULLETIME_CLEAN_1 :BULLETIME_5 0332: toggle_actor $VICTIM bleeding 1 jump @BULLETIME_CLEAN_1 :BULLETIME_CLEAN 00D8: mission_cleanup jump @BULLETIME :BULLETIME_CLEAN_1 01C2: remove_references_to_actor $VICTIM // Like turning an actor into a random pedestrian 00D8: mission_cleanup jump @BULLETIME end_thread Bewerkt: 28 april 2008 door .:TOM:. Reageren
PatrickW Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 1) Als je met start_mission iets wilt opstarten moet het wel een goede missiestructuur hebben. 2) Actor -1 is hier niet geldig: 00EC: actor -1 0 near_point $X $Y $Z radius 1.0 1.0 Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 3 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 (bewerkt) Bedankt, die start mission is gewoon tijdelijk omdat ik even geen zin had om een thread te starten Hoe vervang ik die -1 dan ? Tom PS: Ligt het aan mij of is GTAForum nogal inactief onlangs.. Bewerkt: 3 mei 2008 door .:TOM:. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Je moet eerst de actor in die buurt opvragen m.b.v. de code: 08E5: get_actor_in_sphere 27@ 28@ 29@ radius 50.0 handle_as 0@ Vervolgens kan je die handle invullen in de opcode die jij gebruikte. Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 6 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 (bewerkt) Opgelost.. Bewerkt: 9 mei 2008 door .:TOM:. Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 9 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 (bewerkt) Opgelost (vermoedelijk) Even proberen. Bewerkt: 9 mei 2008 door .:TOM:. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.