leettjuh Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Beetje domme vraag, maar wat is het nut van respect ofzo? Reageren
Visser23 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Tsja, na een ...% respect kan je weer wat meer, bijvoorbeeld: Als een een bepaald aantal respect hebt kan je weer een extra gangmember recruiteren. Volgens mij kan je in het totaal 7 members recruiteren, als je respectmeter helemaal vol is. Respect verdien je door missies te doen. Veel succes verder! Reageren
BIG_NICO Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Tsja, na een ...% respect kan je weer wat meer, bijvoorbeeld: Als een een bepaald aantal respect hebt kan je weer een extra gangmember recruiteren. Volgens mij kan je in het totaal 7 members recruiteren, als je respectmeter helemaal vol is. Respect verdien je door missies te doen. Veel succes verder! gelukkig wel bij saints row had je respect nodig om missies te doen Reageren
Bossinkje Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Tsja, na een ...% respect kan je weer wat meer, bijvoorbeeld: Als een een bepaald aantal respect hebt kan je weer een extra gangmember recruiteren. Volgens mij kan je in het totaal 7 members recruiteren, als je respectmeter helemaal vol is. Respect verdien je door missies te doen. Veel succes verder! Respect kan je toch ook verdienen door bijv. Ballas te vermoorden..? Reageren
BIG_NICO Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Tsja, na een ...% respect kan je weer wat meer, bijvoorbeeld: Als een een bepaald aantal respect hebt kan je weer een extra gangmember recruiteren. Volgens mij kan je in het totaal 7 members recruiteren, als je respectmeter helemaal vol is. Respect verdien je door missies te doen. Veel succes verder! Respect kan je toch ook verdienen door bijv. Ballas te vermoorden..? ja en andere gangs maar miss wel opgevallen dat dit heel lang duurt Reageren
MartyCeha Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Respect krijg je door missies te halen, bepaalde kleding aan te trekken, en door vijandige gangmembers/politie te doden. Nogal logisch dat je daar respect voor krijgt (van je medegangmembers), omdat het allemaal dingen in hun voordeel zijn. Daar doen zij dan ook iets voor terug; jij kan meer members onder jouw commando nemen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.