Jump to content

Kan een save game niet loaden.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik kan bij gta 3 als ik het spel opgeslagen heb. het spel niet meer laden. want dan komt nix. Weet iemand van jullie hoe ik dit kan voorkomen?? ;)

Bewerkt: door ralf1
Geplaatst:

Het kan ook zijn dat je een mod hebt gedownload waar je de main.scm moest vervangen. dan moet je altijd een nieuw spel starten. of als je een auto mod verkeerd geïnstaleerd hebt blijft hij bij het ladern tussen de 80 en 95% hangen. Misschien heb je hier iets aan.

groeten BZ

Geplaatst:
ik kan bij gta 3 als ik het spel opgeslagen heb het spel neit laden. Weet iemand van jullie hoe ik dit kan voorkomen?? ;)

B) Kan je het wat beter uitleggen? Ik snap de tekst niet echt je wilt een opgeslagen spel neit laden? Dus ik kan je wel helpen maar dan moet je topic ff bewerken en beter nederlands!

anders suc6

Geplaatst:

nou ik heb ook zo iets ik heb een mod gedownload (extreme save patch 1.1) om dan op te slaan zonder naar je appartement te gaan. nadat ik een keer had opgeslagen en ik wilde hem weer laden kreeg ik na het laden van de engine een biep te horen dat er een fout was. druk ik op spatie en sluit opeens heel gta3 af! wat nu? fout in de save file of is het de extreme save patch?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...