Jump to content

Vanavond Gta IV in het nieuws!

Recommended Posts

Geplaatst:
Morgen zullen er nog veel en veel meer nieuwsberichten komen over GTA IV. Niet alleen bij het NOS journaal.. Zeker kijken dus wat ze te melden hebben hierover.

Morgen in het nieuws:

Grote rijen vanacht voor gamewinkels,

Boze mensen omdat ze hun spel niet konden krijgen omdat er te weinig uitgeleverd is,

GTA IV breekt alle records,

mensen opgepakt wegens rellen.

Vanacht worden alle programma`s onderbroken door een speciaal nieuwsbericht. :puh: Vanaf morgen gaat het helemaal los in de gamewereld.. ;)

ja, en ook op de torrentwereld vrees ik....

• Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• nebu147

10

• steintje

5

• Alchemy

5

• oldschool

4

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
Morgen zullen er nog veel en veel meer nieuwsberichten komen over GTA IV. Niet alleen bij het NOS journaal.. Zeker kijken dus wat ze te melden hebben hierover.

Morgen in het nieuws:

Grote rijen vanacht voor gamewinkels,

Boze mensen omdat ze hun spel niet konden krijgen omdat er te weinig uitgeleverd is,

GTA IV breekt alle records,

mensen opgepakt wegens rellen.

Vanacht worden alle programma`s onderbroken door een speciaal nieuwsbericht. :puh: Vanaf morgen gaat het helemaal los in de gamewereld.. ;)

ja, en ook op de torrentwereld vrees ik....

Daar kunnen we ons wel weer druk om gaan maken om die torrent wereld. Maar dat hou je toch niet tegen.

en ik denk dat het wel mee zal vallen wat betreft nieuws items op tv. Maar je weet maar nooit met programma's zoals editie nl en al die andere nl nieuws programma's

Ik ga nu even kijken naar het nieuws ciao!

Geplaatst:
hoe laat begint het nu is er sportjournaal op.

als het goed is hierna...

5 over elf dus want dan begint het journaal.

Geplaatst:

ze schijnen er helemaal niet zo erg over te denken bij dat nieuws zag ik in het voorstukje:P misschien hebbe we morgen helemaal geen nieuws omdat ze allemaal aan het gta en zijn:D

Geplaatst: (bewerkt)

Wel even kijken ^_^

Heb hem nu aan

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Geplaatst:
hoe laat begint het nu is er sportjournaal op.

als het goed is hierna...

laat weten wat er te zien is. Ik kan het namelijk niet zien. Alvast erg bedankt.

Geplaatst:

na de ster zeiden ze ja jjjjjjjjjooooooooooeeeeeeeeppieeeee ik kan niet wachten nog een uur overleef ik dit nog ik hoop het wel ik ben nu heel zenuwachtig.

Geplaatst:

even kijken dus ik vind alleen dat die mevrouw een beetje scheel in de camera kijkt ga er zelf bijna scheel van kijken! haha

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...