oldschool Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 damn, voor het eerst gta IV groot op m'n tv gezien, en het zag er nu al vet uit Reageren
.Sharingan Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 lol boris van power unlimited was er ook Dat wisten we al. Maar het ziet er zoooooooo goed uit dan spel. Want van die Gameplay videos op YT, zag je de details niet ! Reageren
Valkenburger Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Had toch wel op een beetje kritiek gehoopt eigenlijk Hoort toch eigenlijk ook bij GTA Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Heb net de gezien op het nieuws ziet wel mooi uit hoe die auto stuk gaat[/font] Reageren
Swiggers Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 waar blijft gta!ze hebben hem overgeslagen in die 60 sec gebeure Meld aub wat ze zeggen. want ik kan het niet zien. Ik lig namelijk in bed met PSP op gta forum. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) Alleen al het feit dat een computergame het journaal haalt getuigt al van de grootsheid van die game _O_ Grand Theft Auto IV _O_ Bewerkt: 28 april 2008 door MartyCeha Reageren
ScarPacino Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik heb het ook gezien man is niet zo veel aan is maar een klein filmpje Reageren
GTA cYbR Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik HOOP echt dat de Media Markt Breda vannacht om 12.00 uur een Midnight Launch houdt!!?!! En zo niet, dan kan ik hem toch wel spelen en zien, omdat me buurjongen hem bij Replay krijgt vanavond. Ik moet hem bij MM halen, ivm zo'n actie, iemand toevallig een idee of de MM in breda open is? Reageren
Venzio Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Het was in het nieuws er kwamen ook gameplay stukjes in voor! al rond de 300.000 keer in nederland geprorderd dat is het meeste eerste week is 400.000 mil verwacht het was wel vet Reageren
oldschool Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik heb het ook gezien man is niet zo veel aan is maar een klein filmpje Ja maar ik zag het wel voor het eerst op m'n tv, groot en 100 keer meer gedetailleerd dan op YouTube. Klein maar fijn om het zo maar te zeggen. Reageren
Gino99 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 waar blijft gta!ze hebben hem overgeslagen in die 60 sec gebeure Meld aub wat ze zeggen. want ik kan het niet zien. Ik lig namelijk in bed met PSP op gta forum. Boris van PU gaf commentaar over da game hoe goed hij was en dat hij alle records breekt enz..Ook zag je wat gave stukjes van de gameplay Reageren
MarXmaN Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Deze game zet landen op hun kop als zelfs het nieuws er al aandacht aan besteed, dat is al een record Reageren
nebu147 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Deze game zet landen op hun kop als zelfs het nieuws er al aandacht aan besteed, dat is al een record waarschijnlijk de eerste keer dat een game niet negatief in het nieuws komt Reageren
joppie Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Geluid van de uitzending, geen filmpje moet je ff op: onze verslaggever ging op pad klikken. Reageren
Makoez Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ja maar ik zag het wel voor het eerst op m'n tv, groot en 100 keer meer gedetailleerd dan op YouTube.Klein maar fijn om het zo maar te zeggen. je kunt ook HD filmpjes van gametrailers downloaden, en dan streamen naar je ps3/xbox360. Dan lijkt het net of je aan het spelen bent. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.