Jump to content

Vanavond Gta IV in het nieuws!

Recommended Posts

• Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• nebu147

10

• steintje

5

• Alchemy

5

• oldschool

4

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
lol boris van power unlimited was er ook ^_^

Dat wisten we al.

Maar het ziet er zoooooooo goed uit dan spel. Want van die Gameplay videos op YT, zag je de details niet !

Geplaatst:
waar blijft gta!

ze hebben hem overgeslagen in die 60 sec gebeure

Meld aub wat ze zeggen. want ik kan het niet zien. Ik lig namelijk in bed met PSP op gta forum.
Geplaatst: (bewerkt)

Alleen al het feit dat een computergame het journaal haalt getuigt al van de grootsheid van die game :)

_O_ _O_ Grand Theft Auto IV _O_ _O_

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:

Ik HOOP echt dat de Media Markt Breda vannacht om 12.00 uur een Midnight Launch houdt!!?!!

En zo niet, dan kan ik hem toch wel spelen en zien, omdat me buurjongen hem bij Replay krijgt vanavond.

Ik moet hem bij MM halen, ivm zo'n actie, iemand toevallig een idee of de MM in breda open is?

Geplaatst:

Het was in het nieuws er kwamen ook gameplay stukjes in voor! al rond de 300.000 keer in nederland geprorderd dat is het meeste eerste week is 400.000 mil verwacht het was wel vet

Geplaatst:
Ik heb het ook gezien man is niet zo veel aan is maar een klein filmpje :cya:

Ja maar ik zag het wel voor het eerst op m'n tv, groot en 100 keer meer gedetailleerd dan op YouTube.

Klein maar fijn om het zo maar te zeggen.

Geplaatst:
waar blijft gta!

ze hebben hem overgeslagen in die 60 sec gebeure

Meld aub wat ze zeggen. want ik kan het niet zien. Ik lig namelijk in bed met PSP op gta forum.

Boris van PU gaf commentaar over da game hoe goed hij was en dat hij alle records breekt enz..Ook zag je wat gave stukjes van de gameplay :Y

Geplaatst:

Deze game zet landen op hun kop :schater: als zelfs het nieuws er al aandacht aan besteed, dat is al een record :puh:

Geplaatst:
Deze game zet landen op hun kop :schater: als zelfs het nieuws er al aandacht aan besteed, dat is al een record :puh:

waarschijnlijk de eerste keer dat een game niet negatief in het nieuws komt

Geplaatst:
Ja maar ik zag het wel voor het eerst op m'n tv, groot en 100 keer meer gedetailleerd dan op YouTube.

Klein maar fijn om het zo maar te zeggen.

je kunt ook HD filmpjes van gametrailers downloaden, en dan streamen naar je ps3/xbox360.

Dan lijkt het net of je aan het spelen bent.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...