PetitPierreIV Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ja, heb vandaag ook 1 maal de PU gaan halen... Reageren
Henrix Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik heb die uit de Power Unlimited. Reageren
Draken oog Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Er zat een GTA IV sticker bij de Power Unlimited, die al sinds 18 april in de winkels ligt. Reageren
Jr2106 Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Moet je nog een poster hebben die je bij Gamemania krijgt?Klinkt alsof jij gadgets spaart en als ik je er écht blij mee kan maken, PM maar! die poster wil ik wel, je mag hem altijd opsturen ;-) greetz Reageren
Dastard Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ik heb een 12 m( idk ) lange GTA IV poster, en dan een GTA IV sticker, die poster krijg je bij de OPM, de sticker kreeg je bij de PU. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ik heb 4 GTA IV Stickers, 1 Large poster van Special Content, A4 poster uit de Veronica gids. Nog een paar logo's van IV uitgeprint. Alles wat ik zie van GTA IV, knip ik uit, en hang het op. Reageren
Iscariah Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ik heb ook de sticker van de Power Unlimited! En bij m'n GTA:IV bestelling kreeg ik ook nog een grote plastic drinkbeker mee, waar het GTA:IV logo op staat en het logo van het door R* bedachtte Patriot Beer. Dit biermerk kan je dus ook in het spel tegen gaan komen, als je zoekt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.