Rund5 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Weet toevallig ook iemand of de strategy guide ook gelijktijdig verkrijgbaar is als gta 4 vanacht bij de nacht launch? Ga namelijk vanavond naar mediamarkt, wou gelijk bij mediamarkt wel die guide mee nemen.... Weet het, sommige van jullie vinden dit laf..... Reageren
mattetoet Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) ik denk niet dat er al een guide bestaat en ik gebruik er ook geen .... Bewerkt: 28 april 2008 door mattetoet Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Weet toevallig ook iemand of de strategy guide ook gelijktijdig verkrijgbaar is als gta 4 vanacht bij de nacht launch?Ga namelijk vanavond naar mediamarkt, wou gelijk bij mediamarkt wel die guide mee nemen.... Weet het, sommige van jullie vinden dit laf..... Hoe bedoel je? dat boekje moet er toch wel inzitten Ik snap hem ff niet Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Je kan het gewoon gratisch op WikiGTA krijgen hoor. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) Volgens mij komt ie ongeveer pas een maandje later uit. Omdat die missie's ook nog allemaal beschreven moeten worden, de lay out van het boek enz enz. Edit, @ hierboven, Maar het is toch ook leuk om zo'n boek te hebben? Voor mij in ieder geval wel . Bewerkt: 28 april 2008 door .Whoopdidoo. Reageren
SummerBase Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Zul je toch even moeten informeren bij die lokale mediamarkt, aangezien de mediamarkt geen webshop heeft. De strategie guide is een import boekje dus of hij direct aanwezig is bij de launch betwijfel ik, aangezien er plot informaties instaan en als dat uigelekt zou zijn zou het internet er bomvol mee staan. Denk het dus niet, maar een simpel telefoontje naar de desbetreffende mediamarkt zou slim zijn! Reageren
bennie-b Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Weet toevallig ook iemand of de strategy guide ook gelijktijdig verkrijgbaar is als gta 4 vanacht bij de nacht launch?Ga namelijk vanavond naar mediamarkt, wou gelijk bij mediamarkt wel die guide mee nemen.... Weet het, sommige van jullie vinden dit laf..... ik denk et nie aangezien er onmogelijk iemand is die alle missie side missies secrets ontdekt tenzij het natuurlijk van rockstar zelf is Reageren
philippe58 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Waarom zou ik het laf vinden maarja eigenlijk zit je nu op een soort strategy guide Als je een vraag hebt over een missie zullen wij je wel helpen... Tenzij we allemaal GTA IV spelende zombies zijn die alle vragen antwoorden met ja en in een melkpakje plassen Reageren
Alchemy Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Weet toevallig ook iemand of de strategy guide ook gelijktijdig verkrijgbaar is als gta 4 vanacht bij de nacht launch?Ga namelijk vanavond naar mediamarkt, wou gelijk bij mediamarkt wel die guide mee nemen.... Weet het, sommige van jullie vinden dit laf..... nee is niet laf is wel handig als je er echt niet uitkomt ik weet niet wanneer maar zou vast wel snel online komen En als je wat wilt kopen? dan moet je dit maar even bekijken verschijnt ook binnenkort klikje Reageren
Rund5 Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 hehe, heb namelijk bij FRS wel nagevraagd, (deze kon niet zeggen wanneer die uit kwam) maar hij zat ongeveer op 20 euro. Reageren
kxk90 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 De Guide moet gelijktijdig met GTA IV uitkomen, ik kan je niet met zekerheid zeggen of hij bij die nachtlauch is Reageren
Rund5 Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 De Guide moet gelijktijdig met GTA IV uitkomen, ik kan je niet met zekerheid zeggen of hij bij die nachtlauch is Thx allemaal! Lachen dat meerdere mensen er zo over denken dat de guide wel leuk/makkelijk is om te hebben. Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 De Guide moet gelijktijdig met GTA IV uitkomen, ik kan je niet met zekerheid zeggen of hij bij die nachtlauch is Thx allemaal! Lachen dat meerdere mensen er zo over denken dat de guide wel leuk/makkelijk is om te hebben. Ja maar ik voel me niet zo compleet als ik het spel koop ik wil dat boekje gewoon hebben okal wordt geleerd hoe je dingen moet doen in het spel. Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Maar ach, van Oblivion kun je ook alles opt internet vinden, en ik heb ook de Guide... Is gewoon nice'er Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.